Bar, kde nuda nemá šanci

Češi jsou národem pivařů, o tom není pochyb. Také hektolitry vypitého piva každým rokem okupují přední místa celosvětových žebříčků. Pivo prostě do české kultury patří. To moc dobře vědí provozovatelé pivnic, barů a hospod. Jenže otevřít si jen tak nějakou hospodu dnes nestačí. Je třeba nabídnout něco navíc, přidanou hodnotu, odlišit se od konkurence. Proto v The PUB vybudovali originální koncept spočívající v tom, že si hosté zcela sami čepují pivo přímo na stole. Díky tomu přináší zákazníkům zcela nevšední zážitek, zábavu a nové způsoby komunikace spočívající v propojení provozoven, elektronických objednávkách jídel, možnosti přivolat si obsluhu, pivních hrách na velkoplošných projekcích a dalších multimediálních formách zábavy.
V minulém roce společnost otevřela provozovnu v pražských Dejvicích a první zahraniční pobočku v Berlíně. Některé další provozovny nechala prostorově uzpůsobit, rozšířit, například Plzeňané mají možnost posedět si na nové letní zahrádce. Nyní společnost provozuje 4 vlastní a 8 franšízových poboček, z nichž je jedna umístěna právě v Berlíně.
„Čeští i zahraniční zájemci o licenci se nám ozývají sami. Na prvním franšízovém projektu pro Berlín jsme pracovali téměř 2 roky. Pobočka zde vzkvétá a v současné chvíli má partner zájem o master licenci pro celé Německo,“ popisuje expanzi do zahraničí Martin Šampalík, kontaktní osoba pro zájemce o licenci.
Jak dále uvedl, společnost se dlouhodobě soustředí na nabídku originálních služeb, kdy si například hosté mohou vybírat hudbu na přání v The PUB Jukeboxu, který najdou na dotykových panelech na každém stole se samoobslužným výčepem. Součástí služeb je také propracovaný online rezervační systém, věrnostní karta The PUB Club a e-shop s dárkovými a upomínkovými předměty. „Na tento rok máme poměrně velké expanzivní plány, jak v rámci ČR, tak také zahraničí. Na květen jsme přichystali otevření pobočky v Opavě. Jednáme také se zájemci z Českých Budějovic a pražského Karlína. Ze zahraničních aktivit chystáme otevření druhé pobočky v Berlíně, dále pak rozšíření sítě do německých měst Hamburgu a Frankfurtu. Registrujeme zájem o náš koncept z Rakouska a Slovenska,“ prozradil Martin Šampalík.
The PUB zahájil provoz v roce 2005. Cílem projektu je vytvořit řetězec značkových pivních barů se samoobslužným čepováním špičkového piva propojených s nejmodernějšími informačními technologiemi.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...