Bar, kde nuda nemá šanci

Češi jsou národem pivařů, o tom není pochyb. Také hektolitry vypitého piva každým rokem okupují přední místa celosvětových žebříčků. Pivo prostě do české kultury patří. To moc dobře vědí provozovatelé pivnic, barů a hospod. Jenže otevřít si jen tak nějakou hospodu dnes nestačí. Je třeba nabídnout něco navíc, přidanou hodnotu, odlišit se od konkurence. Proto v The PUB vybudovali originální koncept spočívající v tom, že si hosté zcela sami čepují pivo přímo na stole. Díky tomu přináší zákazníkům zcela nevšední zážitek, zábavu a nové způsoby komunikace spočívající v propojení provozoven, elektronických objednávkách jídel, možnosti přivolat si obsluhu, pivních hrách na velkoplošných projekcích a dalších multimediálních formách zábavy.
V minulém roce společnost otevřela provozovnu v pražských Dejvicích a první zahraniční pobočku v Berlíně. Některé další provozovny nechala prostorově uzpůsobit, rozšířit, například Plzeňané mají možnost posedět si na nové letní zahrádce. Nyní společnost provozuje 4 vlastní a 8 franšízových poboček, z nichž je jedna umístěna právě v Berlíně.
„Čeští i zahraniční zájemci o licenci se nám ozývají sami. Na prvním franšízovém projektu pro Berlín jsme pracovali téměř 2 roky. Pobočka zde vzkvétá a v současné chvíli má partner zájem o master licenci pro celé Německo,“ popisuje expanzi do zahraničí Martin Šampalík, kontaktní osoba pro zájemce o licenci.
Jak dále uvedl, společnost se dlouhodobě soustředí na nabídku originálních služeb, kdy si například hosté mohou vybírat hudbu na přání v The PUB Jukeboxu, který najdou na dotykových panelech na každém stole se samoobslužným výčepem. Součástí služeb je také propracovaný online rezervační systém, věrnostní karta The PUB Club a e-shop s dárkovými a upomínkovými předměty. „Na tento rok máme poměrně velké expanzivní plány, jak v rámci ČR, tak také zahraničí. Na květen jsme přichystali otevření pobočky v Opavě. Jednáme také se zájemci z Českých Budějovic a pražského Karlína. Ze zahraničních aktivit chystáme otevření druhé pobočky v Berlíně, dále pak rozšíření sítě do německých měst Hamburgu a Frankfurtu. Registrujeme zájem o náš koncept z Rakouska a Slovenska,“ prozradil Martin Šampalík.
The PUB zahájil provoz v roce 2005. Cílem projektu je vytvořit řetězec značkových pivních barů se samoobslužným čepováním špičkového piva propojených s nejmodernějšími informačními technologiemi.

PŘEČTI ČLÁNKY

Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Faency Fries rozšiřuje síť a hledá nové franšízanty. Nabízí dvě varianty podnikání a rychlou návratnost investice.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...