Sushi je in
Kolik Vaše společnost provozuje restaurací Planet Sushi?
V současné době jich provozujeme na 140 v zemích Východní a Střední Evropy. Rozvíjíme je především v Praze, kde zatím funguje 1 pobočka. Kromě této značky patří do našeho portfolia také T.G.I. Friday´s, IL Patio, American Bar&Grill, 1-2-3 Cafe, aj.
V čem je Váš koncept jedinečný?
Planet Sushi je lepší typ restaurace, cenově se pohybuje ve vyšším standardu. Plánujeme, že bychom z ní udělali typ „fast-casual“, bylo by možné si vzít jídlo s sebou nebo v restauraci také posedět. Hledáme další vhodné prostory na hlavních ulicích. V rozvoji brandu ale brání předražené nájmy, kdy majitelé prostor požadují za 1 m2 za měsíc 60 a více eur. Navíc dobrých míst je stále málo. Přidaná hodnota konceptu spočívá v popularitě japonské kuchyně a nenáročnosti na vybavení provozu pobočky. Hosté jsou často prostorem fascinováni, chtějí se zklidnit a odpočinout si od shonu velkoměsta. Vyžadují zážitek, a proto se do restaurace rádi vracejí.
Jak se stavíte k franšízingu?
Restaurace plánujeme provozovat formou franšízingu. Možností je mnoho, pokud má zájemce vhodný prostor a chce restauraci provozovat nebo nemá prostor, ale chce se stát investorem, jsme ochotni se domluvit. Až dosáhneme 5 restaurací v Praze, budeme uvažovat o expanzi do krajských měst.
PŘEČTI ČLÁNKY

Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Faency Fries rozšiřuje síť a hledá nové franšízanty. Nabízí dvě varianty podnikání a rychlou návratnost investice.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...