Novinka u SUBWAY

V každém byznysu je třeba čas od času přijít s něčím novým. Proto se fastfoodový řetězec SUBWAY známý především díky nepřebernému množství sendvičů rozhodl rozšířit sortiment o vlastní kavárny. V současné době již nový koncept funguje v několika restauracích v USA a chystá otevření několika pilotních kaváren také ve střední a východní Evropě.
„V zemích střední a východní Evropy nyní jednotliví franchisanti, kteří provozují restaurace SUBWAY, analyzují možnosti uplatnění kavárenského konceptu ve svých provozovnách. Poté, co nový koncept otestujeme, počítáme s jeho uplatněním také v České republice,“ sdělil manažer rozvoje sítě pro střední a východní Evropu Martin Princ.
S inovacemi v podobě kavárenského pohoštění začal McDonald´s již v roce 1993 v Austrálii pod označením McCafé. Do Evropy prorazila značka McCafé na konci 90. let. V České republice bylo první McCafé představeno v červenci roku 2009 a v současné době funguje celkem 20 restaurací s McCafé. Tržby McCafé činí v průměru 7 % z celkových tržeb restaurace.
Síť SUBWAY se na konci loňského roku stala nejpočetněji zastoupeným fastfoodovým řetězcem na světě. Podle oficiálních statistik provozovala 33 749 poboček v 95 zemích světa a poprvé překonala v počtu restaurací dosud největší řetězec McDonald´s, který ke konci roku 2010 provozoval o 12 restaurací méně.
V České republice tvoří síť SUBWAY 9 poboček, které jsou plně v rukách franchisantů. Jak exkluzivně sdělil Martin Princ portálu FranchisingINFO.cz, jubilejní 10. provozovna bude otevřena začátkem června na odpočívadle Rohlenka u dálnice D1 z Brna na Olomouc. Do roku 2016 plánuje manažer rozvojové sítě, že by se řetězec rozrostl na 55 franchisových provozoven.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...