80. nabídka v Katalogu franšíz

Řetězec s pekařskými výrobky Paneria čítá na 26 vlastních poboček. Provozovny jsou budovány jako specializované prodejny „snack business“, tedy místa, kde je možné se občerstvit na místě nebo si produkty vzít s sebou, případně si je objednat přes e-shop.
Po vzoru zkušeností v rámci skupiny United Bakeries bude značka rozvíjet svoji prodejní síť také na principech franchisingu. Jako svůj cíl pro letošní rok si vytýčila sjednocení brandu a připojení prodejen Mistr Bäcker pod jednotné označení Paneria, čímž do jejího portfolia přibude dalších 38 obchodů. Michal Freiberger, ředitel divize Food and Service vysvětluje: „Chceme rozvíjet síť Panerií po celé republice také mimo největší města republiky, proto jsme se rozhodli pro rebranding. Navíc s franchisingem máme dlouholeté zkušenosti v rámci skupiny a považujeme jej za vhodný nástroj pro rozvoj pobočkové sítě. Určitě kalkulujeme cíleně i s úsporami, kterých docílíme spojením těchto dvou společností a provozováním pod jedním brandem. Celkový obrat společnosti předpokládáme, že bude dosahovat 430 mil. Kč ročně.“
Partneři mají možnost zvolit si ze tří variant spolupráce. První se týká získání licence na stávající pekárnu, která je již zavedená, a tudíž odpadají vysoké náklady spojené se zprovozněním a zavedením na novém trhu v dané lokalitě. Druhá varianta je určena stávajícím provozovatelům, kteří vedou pekárnu, kavárnu nebo občerstvení a chtějí se stát součástí větší skupiny a čerpat z jejich výhod. Třetí možností je zprovoznění zcela nové Panerie s majiteli či zájemci s finančním zajištěním, kterým prostory zajistí franchisor.
Všichni franchisanti absolvují tréninkový program, v němž získají potřebné dovednosti a znalosti. Školení trvá 12 - 16 týdnů a je založeno na získávání kompetencí, jako je řízení výroby, marketing, nákup a skladové hospodářství, účetnictví i manažerská praxe. Předchozí praxe v pekárenství není podmínkou.
Dle vyjádření ředitele, prostor na českém trhu je pro dalších 30 - 50 prodejen. Expanzi do zahraničí nevylučuje, prioritou je ale v tuto chvíli český trh. Prodejny je vhodné umístit do měst s velikostí přibližně od 50.000 obyvatel, ale výjimkou nejsou ani města s 20.000 obyvateli, jako například Žatec.
Doufejme tedy, že masivním nákupům rohlíků za 1 Kč brzy odzvoní a Češi začnou preferovat kvalitu v příjemném prostředí.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...