Restaurace jak před 100 lety
Švejk restaurant je původní gastronomický koncept vhodný jak pro klasické, tak také zahradní restaurace. Restaurace jsou stylově uzpůsobeny a připomínají dobu „Rakouska-Uherska.“
Švejk restaurant se rozvíjí na klasické formě franchisingu a na českém trhu působí již 16 let. Poskytovatelem licence je společnost DAOS PLUS s. r. o., která je také majitelem konceptu Švejk restaurant.
Partner, který se k řetězci o 42 franchisových restaurací připojí, bude podpořen informačním systém, projektem kuchyně včetně komplexní dodávky kuchyňského zařízení a ekonomickým a účetním poradenstvím zaměřeným na problematiku restauračního zařízení.
Počáteční investice na zprovoznění restaurace stojí kolem 3,5 až 5 mil Kč a její cena se odvíjí dle velikosti, umístění a přizpůsobení provozovny standardům značky. Vstupní poplatek činí 100.000 Kč a návratnost vstupní investice je do 60 měsíců. Smlouva se uzavírá na 10 let s možností prodloužení.
Radovan Sochor, franchisor sítě Švejk restaurant, se domnívá, že poslední dva až tři roky založil sektor gastronomie útlum: „Bylo to dáno tím, že se lidé zalekli příliš medializovaného fenoménu „finanční krize“ a první, na čem začali šetřit, byla právě návštěva restaurací. Nyní se situace obrací k lepšímu a v následujících letech proto můžeme čekat oživení tohoto odvětví.“ Tomu také odpovídá fakt, že před krizí se otevíralo každým rokem kolem čtyř nových Švejk restaurantů, s nástupem krize se jejich počet ocitl na polovičním čísle.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
Proč je třeba sítě neustále obnovovat?
/12.11.2025
KFC svou cestu započalo před více jak 100 lety. Jako franšíza funguje již přes 70 let. I přesto řetězec oznámil zásadní změny.
Slovenský Kaliforňan mění pohled na rychlé stravování. Zdravé bowls plné lokálních surovin míří po Brně i do dalších českých měst. Franšízanty hledá pro restaurace i foodtrucky.
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...