Restaurace jak před 100 lety

Švejk restaurant je původní gastronomický koncept vhodný jak pro klasické, tak také zahradní restaurace. Restaurace jsou stylově uzpůsobeny a připomínají dobu „Rakouska-Uherska.“
Švejk restaurant se rozvíjí na klasické formě franchisingu a na českém trhu působí již 16 let. Poskytovatelem licence je společnost DAOS PLUS s. r. o., která je také majitelem konceptu Švejk restaurant.
Partner, který se k řetězci o 42 franchisových restaurací připojí, bude podpořen informačním systém, projektem kuchyně včetně komplexní dodávky kuchyňského zařízení a ekonomickým a účetním poradenstvím zaměřeným na problematiku restauračního zařízení.
Počáteční investice na zprovoznění restaurace stojí kolem 3,5 až 5 mil Kč a její cena se odvíjí dle velikosti, umístění a přizpůsobení provozovny standardům značky. Vstupní poplatek činí 100.000 Kč a návratnost vstupní investice je do 60 měsíců. Smlouva se uzavírá na 10 let s možností prodloužení.
Radovan Sochor, franchisor sítě Švejk restaurant, se domnívá, že poslední dva až tři roky založil sektor gastronomie útlum: „Bylo to dáno tím, že se lidé zalekli příliš medializovaného fenoménu „finanční krize“ a první, na čem začali šetřit, byla právě návštěva restaurací. Nyní se situace obrací k lepšímu a v následujících letech proto můžeme čekat oživení tohoto odvětví.“ Tomu také odpovídá fakt, že před krizí se otevíralo každým rokem kolem čtyř nových Švejk restaurantů, s nástupem krize se jejich počet ocitl na polovičním čísle.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...