Svěží podnikání

Společnost UGO trade, s.r.o., provozuje juice bary značek UGO juice bar a B juicy. Koncept vznikl v roce 2006 v České republice a expandoval také na Slovensko. Nyní provozuje 8 vlastních a 3 franchisové pobočky v Česku a 1 franchisovou na Slovensku.
Franchisor aktivně sleduje nové možnosti expanze a za tím účelem vypracoval aktuální přehled o potenciálních lokalitách, které mají předpoklady k provozování juice baru. Na základě této analýzy chce získat zájemce o franchisu nejen do nových lokalit, ale také do již fungujících či právě připravovaných provozovnách v Brně, Ostravě a Mladé Boleslavi. „Kromě toho jsme připraveni jednat o jakýchkoliv jiných lokalitách v rámci celé České a Slovenské republiky, pokud v nich zájemci shledávají potenciál pro založení juice baru,“ míní Lukáš Prauss, obchodní ředitel sítě. V případě již konkrétního návrhu pobočky franchisor provede revizi daných prostor, sestaví SWOT analýzu a vypracuje finanční model odrážející potenciál a nároky konkrétní provozovny.
Jak dále ředitel uvedl, franchisant se v rámci sítě zapojí do marketingové strategie a aktivit, franchisor dbá o adresnou péči o zákazníka v podobě reakcí na dotazy, připomínek či návrhů. Zákazníci jsou pravidelně informováni o nejnovějších aktivitách, produktech a nabídkách prostřednictvím newsletterů a sociální sítě Facebook.
Podpůrným nástrojem, do něhož bude partner začleněn, je věrnostní klub pro zákazníky – UB FRESH club. Ve věrnostním klubu je v současné chvíli zaregistrováno na 20 000 členů. Členům jsou vydávány personální magnetické karty, jejichž prostřednictvím jsou zaznamenávány nákupní zvyklosti, jsou jim připisovány body za každý nákup, za nějž jsou pak odměňováni nejen produkty zdarma, ale také v den svých narozenin dostane každý člen drink zdarma. „V současné době chystáme pro naše členy v pořadí druhou letní soutěž, v níž mohou soutěžit o hodnotné ceny v podobě notebooků, kávovarů a fatboyů,“ popisuje nadcházející akci Lukáš Prauss.
Další marketingový nástroj spočívá ve vývoji a inovacích. Například v tomto roce seznamuje české zákazníky s exotickým ovocem.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť nabízí zdravější alternativu v oblasti fast foodu už bezmála dvacet let. Na inovacích se aktivně podílí i franšízanti.
S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
„Po době covidového „temna“ se opět rozhlížíme po příležitostech pro franšízovou spolupráci," říká Lukáš Prauss, ředitel rozvoje UGO Trade.
Franšízový koncept UGO Freshbarů a UGO Salaterií je připraven dál růst. Důležitou roli v něm sehrají kvalitní franšízanti.
Franšízová značka UGO otevřela svou největší Salaterii. Zákazníci pobočku nové generace najdou v samém centru Prahy.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...