Již 5 franchisových poboček

V roce 2010 převedla společnost Tizia CSC, s.r.o., která vlastní master licenci kavárenského řetězce Coffeeshop Company pro Českou republiku, svoji první vlastní kavárnu v Praze na franchisanta. V tomto roce pokračuje v převádění stávajících kaváren na partnery a současně s tím se soustředí na hledání vhodných lokalit, do kterých by chtěla expandovat. V současné době provozuje v České republice dvě vlastní a pět franchisových kaváren. Další dvě franchisové pobočky jsou v přípravě a otevření je naplánováno na podzim tohoto roku.
Lokalita především
„Dá se říci, že máme zájem o většinu lokalit, v nichž partneři zamýšlejí zprovoznit kavárnu. Ale ne všechna místa našim franchisantům schválíme. Náš byznys stojí na vhodné lokalitě,“ vysvětluje Marek Hofmann, manažer rozvoje sítě v Česku.
Nově do menších měst
Společnost nově rozšířila svůj koncept o malé modulové jednotky, s nimiž zamýšlí expandovat do menších měst. Dle slov Marka Hofmanna se touto inovací společnost snaží reagovat na zvýšený zájem po konceptu také v menších městech, jak dodává: „Nově jsme koncept Coffeeshop Company rozšířili o modulové jednotky, které jsou vhodné také do menších měst, a z investičního hlediska jsou pro podnikatele méně finančně náročné.“
Již 12 let
Koncept Coffeeshop Company vznikl v roce 1999 v Rakousku pod společností Schärf, která má 60letou historii v dovozu a pražení kávy. Svou první pobočku otevřel ve Vídni. V současné době působí ve čtrnácti zemích střední a východní Evropy a v USA. V Česku začal provozovat svou první kavárnu v roce 2007.
PŘEČTI ČLÁNKY

O otevření vlastní kavárny uvažoval Alexander Stamenov dlouho. Co ho přimělo připojit se k franšízové síti Coffeeshop Company?
O licence kaváren Coffeeshop Company je mezi uchazeči o franšízu zájem. I díky nim se tak letos síť poboček rozšíří do dalších lokalit.
Franšízanti Coffeeshop Company si mohou vybrat, jak velkou kavárnu chtějí provozovat. Kolik pak do ní musí investovat?
„Náklady spojené s rebrandingem poboček nikdy nenesou zcela naši franšízanti. Podílíme se na nich i my a pronajímatel prostor,“ říká Peter Ondrej, Managing Director Coffeeshop Company.
Franšízový kavárenský řetězec Coffeeshop Company rozšiřuje své zastoupení na trhu i v době, kdy je situace gastronomických provozů ovlivněna vládními restrikcemi a opatřeními.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...