Franchisa nejen pro „ajťáky“

Česká společnost Inkoros, spol. s r.o., provozuje maloobchodní prodejny zaměřené na prodej výpočetní techniky, příslušenství a poskytování odborného servisu pod značkou PC PORT. Na českém trhu působí již 11 let a zaměřuje se jak na firemní tak také koncové zákazníky.
Kirill Putryk, manažer rozvoje sítě, vysvětluje plány konceptu: „Máme zájem o všechny regiony Česka. Do konce roku plánujeme, že najdeme franchisanty a společně s nimi zprovozníme první partnerské pobočky.“ Jak dále poznamenal, koncept je vhodný do všech měst s minimálně 30.000 obyvateli.
Zájemce, který se chce připojit k síti, zaplatí vstupní poplatek ve výši 30.000 Kč a přibližně 200.000 Kč za zprovoznění prodejny včetně prvního závozu zboží. Jediný poplatek v hodnotě 3.500 Kč, který se franchisorovi odvádí každý měsíc, je poplatek za marketingové aktivity.
Kromě centrálně řízeného marketingové podpory projde partner také vstupním teoretickým i praktickým zaškolením, získá informační a pokladní systém, zorganizovanou logistiku, množstevní slevy při nákupu produktů a zákaznický servis.
„Od našich franchisantů neočekáváme žádné detailní znalosti v oboru výpočetní techniky, tomu je naučíme na komplexním školení. Podstatné je, aby byli proklientsky orientovaní, osobně se angažovali v podnikání a měli zájem o tento obor,“ míní Putryk.
PŘEČTI ČLÁNKY

Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem