Pevně věřím, že doba pro rozvoj sítě skrze franchising již dostatečně dozrála
Jak jste se dostal k Panerii?
Ke společnosti provozující značku Paneria jsem se dostal koncem roku 2007. Měl jsem v té době za sebou expanzi obdobných obchodů pod značkou Mistr Bäcker, kterou jsem řídil od samého počátku a pro které jsem pracoval ve dvou předchozích letech. Podařilo se nám tehdy otevřít během dvou let 57 prodejen, společnost vhodně nastavit a zajistit její stabilní chod. Asi právě díky tomu jsem si získal důvěru od akcionářů a mohl převzít pod svá křídla i koncept Paneria. V prvních letech jsme pracovali na odstranění provozně technických nesrovnalostí a zároveň jsme připravovali nový koncept tak, aby odpovídal požadavkům a trendům jak ze strany zákazníků, tak i ze strany hygienických a provozních norem.
Proč franchising?
Pro franchising jsme se rozhodli především kvůli našim ambiciózním plánům na budování sítě pod jednou značkou a samozřejmě kvůli jednoduššímu a efektivnějšímu systému řízení obchodů. V neposlední řadě tento nástroj také umožňuje rychlejší expanzi s nižší zátěží vlastního kapitálu. Také pevně věříme, že doba pro rozvoj skrze franchising i v našem oboru dostatečně dozrála a existují již funkční instrumenty, jak tento druh spolupráce dobře ošetřit a oboustranně zabezpečit. Hodláme v následujících třech letech rozšířit naši síť provozoven na cílový počet 150 prodejen také za pomoci rozvoje skrze franchising.
Jaké máte s franchisingem plány?
Do konce tohoto roku předpokládáme, že stihneme ještě otevřít minimálně dvě franchisové prodejny. V tomto roce jsme také v rámci interní struktury zřídili nové expanzní oddělení pro vyhledávání vhodných lokalit a franchisových partnerů.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...