Pevně věřím, že doba pro rozvoj sítě skrze franchising již dostatečně dozrála
Jak jste se dostal k Panerii?
Ke společnosti provozující značku Paneria jsem se dostal koncem roku 2007. Měl jsem v té době za sebou expanzi obdobných obchodů pod značkou Mistr Bäcker, kterou jsem řídil od samého počátku a pro které jsem pracoval ve dvou předchozích letech. Podařilo se nám tehdy otevřít během dvou let 57 prodejen, společnost vhodně nastavit a zajistit její stabilní chod. Asi právě díky tomu jsem si získal důvěru od akcionářů a mohl převzít pod svá křídla i koncept Paneria. V prvních letech jsme pracovali na odstranění provozně technických nesrovnalostí a zároveň jsme připravovali nový koncept tak, aby odpovídal požadavkům a trendům jak ze strany zákazníků, tak i ze strany hygienických a provozních norem.
Proč franchising?
Pro franchising jsme se rozhodli především kvůli našim ambiciózním plánům na budování sítě pod jednou značkou a samozřejmě kvůli jednoduššímu a efektivnějšímu systému řízení obchodů. V neposlední řadě tento nástroj také umožňuje rychlejší expanzi s nižší zátěží vlastního kapitálu. Také pevně věříme, že doba pro rozvoj skrze franchising i v našem oboru dostatečně dozrála a existují již funkční instrumenty, jak tento druh spolupráce dobře ošetřit a oboustranně zabezpečit. Hodláme v následujících třech letech rozšířit naši síť provozoven na cílový počet 150 prodejen také za pomoci rozvoje skrze franchising.
Jaké máte s franchisingem plány?
Do konce tohoto roku předpokládáme, že stihneme ještě otevřít minimálně dvě franchisové prodejny. V tomto roce jsme také v rámci interní struktury zřídili nové expanzní oddělení pro vyhledávání vhodných lokalit a franchisových partnerů.
Zobrazit v katalogu franšíz




















PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...