The PUB zamířil do Opavy

Ryze český koncept samoobslužných pivních barů a restaurací The PUB, Pilsner Unique Bar, byl odstartován před šesti lety ve městě piva - Plzni. Koncept vychází z pivní kultury, která je v Česku hojně rozšířená, a na zážitcích, které hosté mají ze samoobslužného čepování piva přímo na stolech. Pod značkou funguje v Česku již 12 provozoven, z nichž je osm franchisových a čtyři mateřské. Jedna provozovna také již funguje v německém Berlíně.
Expanze na Moravu
Ve čtvrtek 1. 9. se síť samoobslužných barů rozrostla o novou pobočku v Opavě, kterou provozuje tamní franchisant. „S novým partnerem jsme se na spolupráci dohodli rychle, ale celý jeden rok trvaly opravy historického domu U Mouřenína, v ulici Mezi Trhy, který byl ve špatném stavu. Bylo nutné postupovat dle nařízení památkářů, proto se přípravné práce protáhly,“ říká Martin Šampalík, spolumajitel společnosti.
Dvě pobočky ve Vídni
Jak Šampalík dále uvedl, koncept bude expandovat k našim jižním sousedům do Rakouska. Na přelomu října a listopadu plánuje, že budou otevřeny dvě pobočky ve Vídni. Koncept se tak rozšíří do Rakouska pomocí master franchisanta, který bude rozvíjet síť na tamním trhu.
5x Praha
Na sklonku roku management řetězce předpokládá, že bude zprovozněna další pobočka, tentokrát v pražském Karlíně. Včetně této se bude jednat o pátou pražskou provozovnu.
Pro bližší informace nahlédnete do Katalogu franchis.

PŘEČTI ČLÁNKY

„Pro náš růst je klíčové, abychom měli ty správné franšízanty,“ říká Michal Příhoda, výkonný ředitel Fruitisimo Group. Síť loni překonala tržby půl miliardy korun a expanduje dál.
Franšízová síť s více než 200 pobočkami se úspěšně rozvíjí v zemích Evropy. Aktuálně hledá dlouhodobé partnery pro vstup na český trh.
Franšízová síť UGO sází na inovace, vyváženou nabídku a partnery zapojené do každodenního provozu. Růst obratu o 160 % odráží stabilní rozvoj sítě.
Jak si vede Coffeeshop Company od doby, co si vzala vedení nazpět centrála ve Vídni? Díky nižším nákladům chce oslovit nové franšízanty a rozšířit síť v zemích V4.
Franšízový koncept BodyBody spojuje moderní technologie a zdravý životní styl. Zájemcům otevírá možnost rozjet vlastní studio i v menších městech.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
„Prodávající by měl oslovovat kolemjdoucí a být přátelským průvodcem prodejem. Na tom je náš byznys postavený,“ říká master-franšízant Tiroler pro ČR Adam Červenka.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...