Fruitisimo
Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
Fuitisimo je nejovocnější bar ve vašem okolí! Česká společnost, působící aktuálně v 5 evropských zemích (ČR, SK, HU, DE, AT). Pod značkou Fruitisimo připravujeme a prodáváme výrobky především vlastní produkce:
- čerstvé ovocné a zeleninové šťávy
- smoothie
- ručně vyráběnou kopečkovou zmrzlinu
- saláty
- zdravé snídaně a svačinka
- s láskou upečené dorty
- naleznete u nás také kvalitní, čerstvě umletou kávu.
Značku Fruitisimo nejlépe vystihuje její slogan LIVE WHAT YOU LOVE, tedy zdravý aktivní životní styl, zábava, úsměv a vášeň pro to, co Fruitisimo dělá. Počet poboček stále roste, v současné době Fruitisimo a jeho franšízový partneři provozují více jak 80 poboček ve střední Evropě.
Proč podnikat s Fruitisimo:
- Osvědčené, zdravé a čerstvé produkty, jejichž oblíbenost, a tedy i poptávka po nich stále roste
- Zázemí silné značky s více jak 20letou historií a pevnou pozicí na evropském trhu
- Silná marketingová podpora
- Ekonomický, pokladní a personální systém, který významně usnadní Vaše podnikání
- Nabízíme projekty v několika různých formátech prodejen (kiosek, jednotka, jednotka s integrovaným sezením, jednotka BistroCafé) – jsme schopni efektivně přizpůsobit formát provozovny potřebám konkrétní lokality
- Zázemí a podporu zkušeného poskytovatele franšízingu
- Máme i mobilní řešení prodejny, např. pro rekreační a turistické lokality
Vlastní provozovny
- 29
Naše provozovny naleznete po celé ČR, ve všech krajských a mnoha okresních městech. Detailní informace o konkrétních lokalitách naleznete na Fruitisimo.cz v sekci KDE JSME. Aktuální poměr vlastních a franšízových provozoven je 35% vlastních a 65% franšízových.
Franchisové provozovny
- 55
Aktuálně hledáme partnery primárně v Praze, Ostravě a Olomouci. V případě zájmu o jiná města nás přesto neváhejte kontaktovat, rádi Vám sdělíme aktuální či budoucí možnosti.
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
Před otevřením provozovny:
- důkladné posouzení ekonomické rentability lokality/projektu
- úvodní školení pro provozovatele
- vypracování projektu, komunikace s úřady státní správy
- personální školení (jak vybrat kvalitní zaměstnance)
- předání provozních a personálních manuálů
- dodávka technologií od prověřených dodavatelů za tendrované ceny
- asistence s otevíráním provozovny
Po otevření – průběžně:
- lokální i plošný marketing
- hodnocení výsledků
- účast na pravidelných školeních
- technická, personální i provozní podpora
Potřebná počáteční investice
- Vstupní/ licenční poplatek:
- Formáty Fruitisimo: 200 tis. Kč
- Formáty Fruitisimo BistroCafé: 250 tis. Kč
- jistina/kauce nájemní (vratná) – zpravidla vyjadřuje hodnotu 3 měsíčních nájmů (individuálně dle lokality)
- jistina/kauce franšízor (vratná) – zpravidla vyjadřuje hodnotu 3 měsíční franchisingových poplatků
- franšízingový poplatek (franchizing fee): fixní či progresivní 6 – 12%, nastavení a výše je stanovena v rámci konkrétního projektu
- marketingový poplatek (marketing fee) 3 %
- celková investice do prodejny (liší se dle typu lokality, stavební připravenosti a požadavků pronajímatele) 1,1 až 1,5 mil. Kč bez DPH
- podíl vlastního kapitálu minimálně 30 % (tímto se rozumí vlastní finanční prostředky, nikoliv prostředky čerpané z úvěrů či půjček)
- délka smlouvy 5 let
Základní požadavky
- nadšení pro vlastní projekt a podnikání
- souznění se strategií a filozofií konceptu Fruitisimo
- organizační schopnosti a dovednosti
- ochota učit se nové postupy
- dostatečný vlastní kapitál
Prodejny Fruitisimo fungují nejlépe při splnění následujících parametrů:
- nákupní a obchodní centra
- kancelářské komplexy, budovy, zóny
- zdravotnická zařízení (nemocnice, polikliniky)
- dopravní uzly
- rekreační a turistické destinace (možnost využití sezónní franšízy)
Informace o franchisorovi
FRUITISIMO GROUP s.r.o.
Plzeňská 3351/19, 150 00 Praha - Smíchov
+420 774 300 330
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Michal Příhoda
Více informací
Správcem osobních údajů je FRUITISIMO GROUP s.r.o. (Plzeňská 3351/19, 150 00 Praha - Smíchov). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Fruitisimo a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na fruitisimo.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější
Zavedný franšízový model Fruitismo dobývá Rakousko a Německo. Jaké jsou nebližší plány značky?
Značka Fruitisimo se z Česka dostala i do dalších zemí. Na domácím trhu má stále ambice růst. Kdo se může stát franšízantem?
„Současná doba nás v mnoha směrech naučila novému uvažování, které do budoucna jistě využijeme,“ říká výkonný ředitel Fruitisimo group Michal Příhoda.
Kdo si odnesl titul Franchisa roku 2020? Který koncept vyhodnotila veřejnost jako ten nejlepší? Čtěte dál.
Koncept Frutisimo uzavřelo loni rekordní počet franšízových smluv. Podnikání pod jeho značkou láká nové partnery.
Lucie Remer letos získala v soutěži Ocenění českých podnikatelek cenu za nejzajímavější franšízu Refresh Bistro. Jak budovala svůj karierní postup?
Slovenské franšízové síti La Donuteria se v posledním roce daří prosadit především v zahraničí. Čím oslovuje nové franšízanty?
Jak se odlišit nabídkou v zemi, kde točená zmrzlina sídlí na každém rohu? Tak trochu jiná točená je franšízová síť, která na to má odpověď.
McDonald´s jde zákazníkům blíž i do menších měst a rádi by našli nové franšízanty. Čím chtějí aktuálně zákazníky oslovit?
O současném trendu v rychlém občerstvení jsme si povídali s provozním ředitelem největší franšízové sítě školních bister ReFresh Bistro Filipem Caltou.
Fish & Chips značky Harry Ramsden´s mají za sebou desítky let zkušeností s gastronomií i franšízingem. V Česku jsou na startu.
Franšízová síť nabízí zdravější alternativu v oblasti fast foodu už bezmála dvacet let. Na inovacích se aktivně podílí i franšízanti.
Nostalgie za socialistickou érou lidi baví nejen v kinematografii a designu, ale také v jídle a pití. Jak z toho udělat úspěšný franšízový model objevilo polské Ministerstvo sledě a vodky.
Franšízy s „jídlem do ruky“ musí rychle reagovat na zákaznické trendy. Ty nám přiblíží manažerka pro rozvoj franšízové sítě Bageterie Boulevard a 360Pizza Markéta Krejčíková.
Franšízová síť Banh-mi-ba ve stylu fast casual sází na oblibu vietnamských baget. Kde má tento byznys další potenciál?
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.