Mr. Kebab

Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
Franchisový koncept Mr. KEBAB je moderní fast food s velmi kvalitním grilovaným kuřecím kebabem a dalšími specialitami z kuřecího masa. Tento koncept nabízí dále kromě různých variací pokrmů na celém světě označované jako KEBAB, také širokou škálu rychlého občerstvení – bramborové, sýrové a zeleninové speciality, jakož i 100% – ní přírodní šťávy mnoha chutí. Další předností je rychlý a velmi dobře vyškolený personál. Mr. KEBAB vyhledávají zákazníci, kteří se nespokojí s běžnou nabídkou fast foodových sítí a hledají kvalitnější a nápaditější stravování ve velmi příjemném prostředí.
Široká a kvalitní nabídka KEBAB specialit, rozšířená o další fast foodová jídla a zdravé nápoje, odlišuje tento koncept od ostatních fast foodů na trhu. Důraz je kladen na kvalitní, čerstvé a chutné suroviny.
Naše FILOZOFIE
Finální úprava jídel se provádí přímo před očima zákazníků. Důraz je kladen na 3 základní vjemy – zrak, čich a chuť. Také moderní technologie a zdravý způsob přípravy jídel s použitím kvalitních čerstvých surovin jsou hlavní předností konceptu Mr. KEBAB.
Naše KNOW - HOW
Franchisové podnikání s Mr. KEBAB je promyšlené do všech detailů. Franchisanti si nemusí lámat hlavu nad tím, kde budou objednávat zboží a všechny další potřebné suroviny, jaký olej a fritézy jsou nejvhodnější, jak vyškolit zaměstnance, jak získávat a udržet si zájem zákazníků ve spádové oblasti jejich provozoven. I když je koncept připraven do všech detailů, franchisor může po vzájemné dohodě dát prostor také vaší kreativitě, novým nápadům anebo lokálním zvyklostem.
Typy provozoven - formátů Mr. KEBAB
- Food court fast food - především pro nákupní centra
- Rozměr: cca. 50 m2 - dle možností konkrétního umístění provozovny. Frekventované a dobře viditelné místo
- Exteriérový samostatný stánek
- Rozměr stánku 4,8x3,5 m, s posezením, slunečníky, vybavený zabezpečovací a hudební technikou.
- Vhodný především pro kulturní, sportovní a společenské akce.
- HIGH STREET - Interiérový fast food
- Rozměr bude přizpůsoben lokálním možnostem v centrech měst, na velmi frekventovaných ulicích, apod.
Vlastní provozovny
- Slovensko - Košice (OC Atrium Optima)
Franchisové provozovny
- 3 x Slovensko
- Košice - OC Galéria Shopping Košice
- Žilina - OC Aupark Schoping Center
- Prešov - OC NOVUM
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Analýzu českého franchisového trhu a konkurence na trhu
- Pomoc při vyhledání vhodné lokality a její analýzu
- Návrh na přípravu a vybavení provozovny na klíč, včetně dodávky všech technologií, kvalitních surovin a nabízených produktů
- Velmi kvalitní systém přípravy a vzdělávání všech pracovníků,
- Marketingovou strategii, nástroje na její realizaci a podporu franchisora
- Koncept prověřených marketingových aktivit na regionální i celostátní úrovni,
- Finanční plánování, poradenství a controlling pro všechny provozovny
- Modelový business plán pro master-franchisanta a franchisanty a kompletní návrh na vybudování sítě provozoven Mr. KEBAB na českém trhu,
- Praxí prověřené know-how, které je zdokumentováno ve franchisových příručkách a manuálech
- Velmi kvalitní IT-systém
- Další průběžnou péči o master-franchisanta a podporu jeho aktivit na českém trhu
- Pravidelná setkávání a optimalizaci celého franchisového konceptu a další služby centrály franchisora
- Kompletní vybavení všech restaurací „na klíč“ ze strany franchisora včetně do detailu propracovaného vnitřního zařízení je rovněž samozřejmostí.
Potřebná počáteční investice
Chcete-li si otevřít vlastní fast food Mr. KEBAB, je nutné počítat s finančními investicemi, jako například:
- Jednorázový vstupní franchisový/ licenční poplatek: 10.000 EUR
- Celková investice do jedné provozovny dle nabízených formátů se může pohybovat v rozmezí cca. 1 - 2 mil. Kč
- Jednorázový master-franchisový poplatek pro český trh bude předmětem dalšího jednání
- Pravidelné měsíční franchisové poplatky činí 5 - 8 % z hrubého měsíčního obratu
- Měsíční příspěvek na centrální marketing (marketing fee): 2 - 3%
- Provozní náklady provozovny
- Návratnost investice je cca 2 - 3 roky
- Poradíme a pomůžeme vám s financováním a sestavením operativního finančního plánování na základě našich praktických zkušeností.
Základní požadavky
Kandidát:
- Podnikatelského ducha – nadšení pro vlastní podnikání
- Zájem tvrdě pracovat, neustále se zdokonalovat a učit se
- Ochotu zařadit se do mezinárodního franchisového systému a společně budovat silnou a úspěšnou značku na trhu
- Základní znalosti a předpoklady pro práci, vedení a motivaci malého týmu spolupracovníků
- Orientace na zákazníka
- Potřebný investiční kapitál pro zahájení činnosti
- Odhodlání pro samostatné podnikání s horizontem nejbližších min. 10 let
- Zkušenosti s restauračním provozem a v gastronomii jsou výhodou, nikoliv však podmínkou
Důležitá kritéria pro vyhledávání vhodné lokality pro provozovnu jsou:
- Vysoký potenciál návštěvnosti - vysoká frekvence zákazníků
- Dopravní dostupnost
- Možnost parkování
- Velmi dobrá viditelnost značky Mr. KEBAB - provozovny
- Kvalitní analýza spádové oblasti budoucí provozovny
- Akceptovatelné provozní náklady
- Výše nákladů na úpravu prostor budoucí provozovny
- Výši nájemného a dalších nákladů
- Omezení a požadavky na formu a možnosti označení provozovny, aj.
Informace o franchisorovi

AVEX systems s.r.o. - exkluzivní zastoupení pro ČR
Písnické zahrady 441, 142 00 Praha 4
+420 724 007 505
Více informací
Správcem osobních údajů je AVEX systems s.r.o. - exkluzivní zastoupení pro ČR (Písnické zahrady 441, 142 00 Praha 4). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Mr. Kebab a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na avexsystems.eu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
„V současné nepředvídatelné době bych jako začínající podnikatel dal přednost franšíze před nezávislostí," říká Lubor Lelovits, franšízor Mr. Kebab.
Fastfoodové franšízy jsou v kurzu. Pro mnohé představují šanci na rozjetí byznysu v gastrooboru. Jednou ze značek, které chtějí uspět i u nás, je Mr. Kebab.
„V Česku stále hledáme master-franšízanta, hlásit se však mohou i zájemci o provozování jedné pobočky Mr. Kebab," říká majitel a zakladatel této sítě Ľubor Lelovits.
Na domácím trhu pozice franšízy Mr. Kebab sílí. Podaří se jí uspět i u nás?

Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Franšíza 360pizza nabízí rebranding stávajícím gastro provozovnám. Jak změna pomůže efektivitě podnikání vysvětlí Markéta Krejčíková, manažerka pro rozvoj.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
„Nyní se zaměřujeme na bistro, kde chceme pizzy odbavovat do 7 minut,“ říká zakladatel franšízové sítě Vosíme.cz Richard Halmazňa.
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou. Má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?

CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Evropská síť provozoven zdravé varianty fast foodu Fruitisimo vznikla v České republice. Jejich růstu pomáhá i vzájemné sdílení zkušeností jednotlivých franšízantů.
Na Českém trhu se objevila nová ukrajinská franšíza se zajímavým konceptem fast foodu. Co může nabídnout v silně konkurenčním prostředí gastronomie?
Franšízant Honza Stopek vede dvě úspěšné pobočky s pizzou Vosíme. Na počátku stála debata u piva na téma vlastní podnikání.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.