Solodoor
Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
OTEVŘETE SI SVOJI VLASTNÍ PRODEJNU INTERIÉROVÝCH DVEŘÍ A VYDĚLÁVEJTE S UNIKÁTNÍM FRANCHISOVÝM KONCEPTEM SOLODOOR, JEDINÝM KONCEPTEM TOHOTO DRUHU V ČESKU A SLOVENSKU.
Franchisa SOLODOOR nabízí svým partnerům know – how tradičního českého výrobce interiérových dveří a zárubní získané několikaletým úspěšným provozováním vlastních maloobchodních prodejen v České republice i v zahraničí. Vše, co Vám v rámci franchisy SOLODOOR nabízíme, jsme si vyzkoušeli na vlastní kůži a zaručujeme Vám, že to funguje!
Jak si můžete otevřít vlastní prodejnu dveří a zárubní SOLODOOR?
Odpověď je jednoduchá – je to velice rychlé a do tří měsíců od podpisu franchisové smlouvy může být vše hotovo.
Krátká doba samotné přípravy provozu nové franchisové prodejny je jednou z hlavních výhod naší franchisy. To je možné díky komplexnímu a praxí ověřenému know-how, které obsahuje mnohaletou praxí ověřené kroky potřebné pro vybudování, provoz a následné úspěšné řízení franchisových prodejen. Samozřejmostí je zajištění všech potřebných školení i provozní podpora franchisového manažera. Po celou dobu procesu otevírání Vaší franchisové prodejny jsme s Vámi.
Franchisant přináší kapitál pro vybudování a provoz své prodejny. Jako její vlastník zůstává přitom samostatným podnikatelem využívajícím silnou značku SOLODOOR jakožto jednoho ze tří největších výrobců interiérových dveří a zárubní v České republice.
Centrální nákup zboží a služeb umožňuje franchisantům dosáhnout výrazně výhodnějších nákupních cen, než by dosáhli mimo franchisovou síť SOLODOOR. O jednání s dodavateli se přitom nestaráte. Děláme to za Vás, abyste maximum svého času mohli věnovat svým zákazníkům a řízení Vaší vlastní prodejny.
Co je ještě dobré vědět o franchise SOLODOOR:
SOLODOOR a.s. – Přední český výrobce interiérových dveří a zárubní, který zavedl franchising v roce 2014, coby úspěšný obchodní systém, do své podnikatelské praxe v České republice a na Slovensku. SOLODOOR a.s. využívá jeden z nejstarších známkových fondů v České republice odkazující na silnou tradici značky SOLO, která je známá zejména s dřevařskou a sirkařskou výrobou v Sušici.
Podnikání se společností SOLODOOR je pro nové franchisanty zárukou dlouhodobé perspektivy. Začít podnikat pod zavedenou značkou – franchisou SOLODOOR - která disponuje stabilním postavením na trhu a hlavně chytře propojuje silnou tradici historicky významné společnosti SOLO s pokrokovými přístupy a metodami výroby i prodeje, je pro nové franchisanty zárukou podnikatelských úspěchů i v dnešní rychle se měnící době.
Vlastní provozovny
- Sušice - centrála
Franchisové provozovny
- ČR - 4x Praha, Brno, Zlín, Mnichovo Hradiště, Plzeň, Ostrava, Olomouc, Hradec Králové, Karlovy Vary, Ústí nad Labem, Kolín
- SR - Bratislava, Námestovo, Banská Bystrica, Košice, Žilina
AKTUÁLNĚ HLEDÁME FRANCHISOVÉ PARTNERY V MOSTĚ, CHOMUTOVÉ, STŘEDNÍCH ČECHÁCH, ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, LIBERCI, JIHLAVĚ A DALŠÍCH MĚSTECH.
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
Co Vám nabízíme?
- Dlouhodobou a perspektivní spolupráci pod zavedenou značkou tradičního českého výrobce dveří a zárubní. Smlouva se uzavírá na 5 let
- Krátkou dobu pro přípravu a otevření prodejny, pomoc s úvodním marketingem
- Projektovou studii komplexního řešení prodejny
- Územní exkluzivitu pro Vaši prodejnu
- Intuitivní objednávkový systém
- Vstupní a následná pravidelná odborná školení personálu Vaší prodejny
- Využití centrálního marketingu firmy SOLODOOR
- Podpora lokálního marketingu Vaší prodejny
- Zajímavé, zvýhodněné obchodní podmínky
- Výrazný finanční příspěvek poskytovatele franchisy do vybavení prodejny vzorky ve výši až 500 tis. Kč, v závislosti na velikosti prodejny
- Komplexní podporu a poradenství před i po otevření prodejny
- Velmi rychlou návratnost vstupní investice
Potřebná počáteční investice
Franchisa SOLODOOR pro start Vašeho podnikání nevyžaduje vysokou investici. Hlavní část finančních prostředků směřuje do vybavení Vaší vlastní prodejny!
- Jednorázový vstupní licenční poplatek 250 tis. Kč
- Investici franchisanta do vybavení prodejny přibližně 600 - 800 tis. Kč (v závislosti na velikosti a vybavení prodejny)
Základní požadavky
Kdo se může stát partnerem – franchisy SOLODOOR?
Vzhledem k propracovanosti celého konceptu, detailnímu know-how, školení a díky intuitivnímu objednávkovému systému, mohou začít podnikat pod značkou SOLODOOR i lidé mimo obor či začínající podnikatelé. Žádné zkušenosti a ani vzdělání v oboru tak nejsou podmínkou. Záleží hlavně na vaší aktivitě a chuti podnikat, se vším vám pomůžeme.
Neváhejte si s námi dohodnout osobní schůzku, kde můžeme probrat veškeré podrobnosti spolupráce.
Informace o franchisorovi
SOLODOOR CENTRUM s. r. o.
Cejl 494/25602 00 Brno – Zábrdovice
+420 727 884 078
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
František Kelemen
Více informací
Správcem osobních údajů je SOLODOOR CENTRUM s. r. o. (Cejl 494/25602 00 Brno – Zábrdovice). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Solodoor a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na solodoor.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Výrobce interiérových dveří a zárubní dosáhl v roce 2022 tržeb přes 420 milionů Kč. Výrazně se na tom podílely i franšízové pobočky.
Touha po osamostatnění se a vlastním podnikání přivedla Lubomíra Bouzka k podnikání pod hlavičkou franšízového konceptu. Svou budoucnost spojil se značkou Solodoor.
„Rádi bychom se rozrostli do krajských měst, ve kterých zatím nemáme zastoupení," říká v rozhovoru Jakub Mulač, ředitel společnosti Solodoor Centrum.
Během prvního čtvrtletí letošního roku zvýšila prodejní síť dveří a zárubní meziročně prodeje o 40 %. Její obrat dosáhl během ledna až března cca 14 milionů Kč.
Franšíza s luxusním designovým nábytkem Divani & Sofa' vstupuje na náš trh. Umí zaujmout koncové i B2B klienty.
LUXURY FURNITURE je vlastníkem společnosti DIVANI&SOFA', špičkového nábytkového showroomu, který se specializuje na moderní, přizpůsobitelný a ekologický nábytek.
Na český trh vstupuje DPE International, která staví rodinné domy. Naučí to i franšízanty bez zkušeností z oboru.
Tradiční český výrobce oken a dveří prodává formou franšíz. Nyní pokrývá dvě třetiny republiky. Kde je šance pro nové partnery?
Výrobce oken VPO Protivanov nabízí svým partnerům zásadní konkurenční výhodu. 30 let na trhu se zapsalo do povědomí zákazníků.
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Zakázek hodně a lidí málo. Také proto se řada značek ze stavebnictví rozhodla expandovat do regionů prostřednictvím franšízové spolupráce. Koho hledají?
K podnikání pod hlavičkou franšízové sítě Lomax v Rakovníku se Michal Šperl dostal vlastně náhodou. Jak se mu daří?
Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.