Banh-mi-ba
Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
Náš rodinný koncept moderního vietnamského bistra rozdává radost svým zákazníkům již více než 8 let. Objev i ty náš návod na štěstí a přidej se do naší rodiny a provozuj úspěšný a oblíbený koncept banh—mi—ba s námi. Se vším ti pomůžeme, zajistíme potřebné kroky pro start i rozjezd a tobě předáme hotovou pobočku na klíč nebo zavedenou pobočku s historií.
jsme–lovebrand
Jsme moderní vietnamský street food a našim posláním je zdravý životní styl, který přinese radost a štěstí. Naše jedinečné receptury toho nejlepšího z Vietnamu si v průběhu posledních let oblíbili desetitisíce spokojených zákazníků a jejich počet stále roste.
Naše pobočky naleznete na hlavních třídách, v rostoucích čtvrtích ale také třeba na letišti v Praze, na hlavním nádraží v Praze, nebo na Slovensku. Neustále rosteme a i Vy můžete být u toho.
spokojený–franšízant
Spokojený franšízant je klíčem i k naší spokojenosti a proto děláme vše proto, aby naše spolupráce byla dlouhodobě úspěšná. Vyhledáme Vám lokalitu (aktuálně máme několik k dispozici ihned), připravíme projekt, zajistíme realizaci, pomůžeme s náborem zaměstnanců, realizujeme školení a start nové pobočky včetně marketingové i obchodní podpory. Od Vás naopak očekáváme osobní angažovanost, finanční investici a ochotu učit se novým věcem. Zkušenosti s restauračním provozem nejsou podmínkou.
zisková–investice
Výše celkové vstupní investice se pohybuje kolem 5 mil. Kč v závislosti na typu provozovny. Součástí investice je vstupní poplatek, školení zaměstnanců, příprava projektu a realizace pobočky i prvotní náklady před otevřením restaurace. Návratnost investice se pohybuje od 3 let dle typu provozovny.
Vlastní provozovny
4 (Praha)
Franchisové provozovny
2 (Praha)
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Vyhledání lokality
- Kompletní zaškolení a předání know-how
- Užívání brandové identity banh-mi-ba včetně potřebné podpory při zavádění nových receptur, produktů a akcí
- Kompletní systém zásobování a provozních standardu pobočky (logistika, dodavatelsko-odběratelské řetězce)
- Lokální marketingové poradenství
- Národní marketingová podpora
- Technická podpora
- Školící systém
Potřebná počáteční investice
PRVOTNÍ INVESTICE:
- cca 3 – 5 mil. Kč dle typu provozovny (zahrnuje: vstupní poplatek, školení zaměstnanců, příprava projektu a realizace pobočky i prvotní náklady před otevřením restaurace)
MĚSÍČNÍ POPLATKY
- Franšízový poplatek: 5% z obratu
- Marketingový poplatek: 2% z obratu
Průměrná měsíční ziskovost provozovny se pohybuje v rozmezí 120 000 - 250 000 Kč.
Základní požadavky
- Osobní angažovanost, zapálení pro věc
- Dodržovat nastavené standardy, ochotně spolupracovat na rozvoji a vylepšování celého konceptu školních bister
- Vyhledání lokality, resp. vhodného prostoru pomůže zajistit franšízor
Informace o franchisorovi
Více informací
Správcem osobních údajů je banh-mi-ba s.r.o. (Záhřebská 876/29, 120 00). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Banh-mi-ba a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na banhmiba.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější
Slovenské franšízové síti La Donuteria se v posledním roce daří prosadit především v zahraničí. Čím oslovuje nové franšízanty?
Jak se odlišit nabídkou v zemi, kde točená zmrzlina sídlí na každém rohu? Tak trochu jiná točená je franšízová síť, která na to má odpověď.
McDonald´s jde zákazníkům blíž i do menších měst a rádi by našli nové franšízanty. Čím chtějí aktuálně zákazníky oslovit?
O současném trendu v rychlém občerstvení jsme si povídali s provozním ředitelem největší franšízové sítě školních bister ReFresh Bistro Filipem Caltou.
Fish & Chips značky Harry Ramsden´s mají za sebou desítky let zkušeností s gastronomií i franšízingem. V Česku jsou na startu.
Franšízová síť nabízí zdravější alternativu v oblasti fast foodu už bezmála dvacet let. Na inovacích se aktivně podílí i franšízanti.
Nostalgie za socialistickou érou lidi baví nejen v kinematografii a designu, ale také v jídle a pití. Jak z toho udělat úspěšný franšízový model objevilo polské Ministerstvo sledě a vodky.
Franšízy s „jídlem do ruky“ musí rychle reagovat na zákaznické trendy. Ty nám přiblíží manažerka pro rozvoj franšízové sítě Bageterie Boulevard a 360Pizza Markéta Krejčíková.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.