Velká ryba ve franšízové síti
Fastfoodové řetězce jsou v Česku stále na vzestupu a v oblasti burgerů, stripsů a wrapů je tu kvetoucí konkurence. Ve světě je ale nabídka ještě o něco pestřejší a mezi legendární jídla „z ulice“ určitě patří fish&chips. Potenciál u nás určitě má franšíza Harry Ramsden´s, která na náš trh přichází s více než 30 lety franšízových zkušeností na národní i mezinárodní úrovni. Ve Velké Británii patří díky 84 vlastním i franšízovým restauracím mezi velmi známé značky. Její historie je opravdu úctyhodná. Založena byla roku 1928 a může se pochlubit vlastním tajným receptem, který značku provází už od začátku. Další důležitou vlastností je kvalita surovin – všechny ryby mají certifikaci PSC, což znamená, že pocházejí z dobře spravovaných a udržitelných zdrojů.
„V Česku nyní hledáme především Multi-unit franšízanta, který dostane exkluzivitu pro spádové oblasti, nebo Master-franšízanta, který získá exkluzivitu pro celou ČR s možností poskytovat další sublicence na provozovny jednotlivým franšízantům. Budoucí franšízový partner bude mít velkou podporou centrály, včetně kvalitní přípravy na zahájení aktivit,“ říká k novým možnostem spolupráce Aleš Tulpa, ze společnosti AVEX systems, která značku na našem trhu exkluzivně zastupuje. Samotné franšízy mohou mít několik podob obsluhy i provozu. Franšízanti si mohou zvolit klasickou restauraci ve spojení s take away, pobočku se zaměřením na rychlý servis, mobilní prodej mimo kamennou provozovnu a samozřejmě je možné koncept rozšířit o doručovací služby. Pro všechny tyto varianty má franšízor nastavený model fungování.

PŘEČTI ČLÁNKY

Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Evropská síť provozoven zdravé varianty fast foodu Fruitisimo vznikla v České republice. Jejich růstu pomáhá i vzájemné sdílení zkušeností jednotlivých franšízantů.
Roste počet značek, které míří na náš trh. Které franšízové spolupráce můžete chytit hned na startu?
Na Českém trhu se objevila nová ukrajinská franšíza se zajímavým konceptem fast foodu. Co může nabídnout v silně konkurenčním prostředí gastronomie?
„Přivádíme na náš trh několik úspěšných evropských značek s velkým potenciálem“, říká Ing. Aleš Tulpa ze zastupující společnosti AVEX systems s.r.o.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Děti ve škole tráví většinou minimálně 12 let. Mnozí z nich potřebují pomoc s učením. Franšíza Škola Populo nabízí profesionální řešení jako podnikatelskou příležitost.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...