Domácí těstoviny v moderním pojetí

Investice na startu / Franšízant získá know-how a vše podstatné za vstupní poplatek 200 000 Kč. Franšízová pobočka vyžaduje investici 2-5 mil. Kč bez DPH podle velikosti a stavu prostor.
pondělí
26.02.2024
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
 

Značka Domácí těstoviny Bistro, jak ho neznáte, je na trhu už 12 let. Základem jsou čerstvé těstoviny, které vyrábí podle vlastního receptu a jsou nyní připraveni se o něj podělit s franšízanty. Stejně tak jim předají precizně rozepsané receptury na vlastní pesta a omáčky. Samotná příprava není složitá. Cenné je know-how, které Honza s Matějem za léta podnikání už vyladili ke spokojenosti nejen zákazníků, ale také s ohledem na rychlost a jednoduchost přípravy. Průměrně dovedou jednu porci odbavit za 21 vteřin.

„Nabízíme ve fast foodu něco jiného než obvyklé kebaby, bagety a hamburgery. Už hezkých pár let nám zájem zákazníků ukazuje, že je to baví. Proč tedy nezkusit naši myšlenku trochu posunout a rozšířit ji formou franšízingu? Věříme, že kdekoli bistro s naší značkou otevře, bude to poprask. Hlavně proto, že to bude zcela jiná a nová alternativa, jak se rychle a supr najíst,“ vysvětluje Honza. Svým budoucím franšízantům se chtějí plně věnovat: „Největší novinkou pro rok 20204 je u nás franšízová spolupráce. Našim cílem rozhodně není nějak překotně během jednoho roku získávat spoustu franšízantů. Chceme spolupracovat s lidmi, kteří budou plně chápat naši myšlenku a my mu budeme moct pomoci perfektně rozjet jeho bistro,“ vysvětluje Matěj. S nárůstem počtu poboček počítají v každém případě – plánují otevřít další a franšízanty přibrat do své sítě kdykoli později.

Nyní mají ve fázi jednání pražská bistra v OC Chodov, které je možné otevřít od září, a bistro v OC Černý Most s otevřením v roce 2025. Obě pobočky se mohou stát franšízou a Honza s Matějem jsou připraveni pro úvodní jednání.

„Pokud budeme uvažovat o menších městech, počet obyvatel by neměl klesnout cca pod 70 000 obyvatel, měla by to být spíše krajská města. Ke každé příležitosti budeme přistupovat individuálně ale obecně si myslíme, že platí čím víc lidí ve městě tím o něco větší možnost úspěchu,“ upřesňuje představy o franšízové spolupráci Matěj. 


Těstoviny na talíři za 21 sekund / Franšízový koncept Honzy a Matěje je podpořen zkušenostmi s více než 10 letým fungováním podniku.

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015