UGO dá na názor franšízantů
UGO si s předstihem uvědomilo, že u nás roste počet lidí, kteří vyhledávají zeleninové saláty, poke a bowls, ovocné a zeleninové šťávy a čerstvé suroviny raději než smažená jídla. Poslední roky tento trend ještě zesiluje, což je vidět na celkovém růstu franšízových poboček i jejich obratu. Síť značky UGO má nyní 60 provozoven, z toho je 24 salaterií. Franšízor provozuje 31 poboček, další se dělí mezi 14 partnerů. V roce 2023 otevřeli dvě nové provozovny, v roce 2024 jich přibude celkem pět a do tří let chtějí zrychlit na deset provozoven ročně. „Radost nám dělá i obrat našich poboček. Dá se říct, že v průměru všechny rostou v posledních letech po covidu 20 až 30 % ročně. Výjimkou ale není ani franšízová provozovna, která hlásí nárůst až 50 %. Za takto výrazným nárůstem obratu stojí hlavně rozšířená nabídka jídla typu poke a bowls. Svou roli má i kontinuální podpora zvýhodněné nabídky menu a také rostoucí podíl prodejů studentům a firmám, což nás obzvláště těší,“ říká expansion director Lukáš Prauss.
Značce UGO se expanze daří díky znalosti trendů ve zdravém stravování a pravidelné inovaci menu. „Právě chystáme lehčí a modernější verze letních salátů, vrátíme se k oblíbeným melounovým drinkům, obohatíme také naši nabídku UGO gril. Další letní novinky čeká sekce poke a bowls, kde navážeme na aktuální úspěšnou sezónní nabídku s krůtím masem. Inovací prošly i naše zmrzliny – máme dvě nové příchutě, čistě ovocné a bez přidaných látek a k dostání budou i v podobě milk shakes. UGO zmrzlina je jedna z nejzdravějších zmrzlin na trhu, jednodušeji a přírodněji už to v podstatě nejde. “ vysvětluje Lukáš Prauss. UGO také už před časem reagovalo na poptávku po funkčních drincích a začalo nabízet vlastní kombuchu, která bude nyní v provozovnách i točená. Je to další krok k ekologii, jednoduchosti a přirozenosti.
Veškeré tyto kroky jsou plusem také pro franšízanty, kteří získávají koncept nejen se zkušenostmi značky, ale také s inovačním potenciálem. UGO zároveň poskytuje zkušeným franšízantům možnost se na vývoji nabídky a služeb podílet. „Není to zcela obvyklé, ale my jsme se tak rozhodli proto, že franšízoví partneři mají mnohdy osobní zkušenosti s každodenním stykem se zákazníky. Sbírají tak přímo na provozovnách nejen zpětnou vazbu na naše novinky, ale také návrhy, co by zákazníci u nás rádi viděli. Franšízoví partneři jsou součástí provozních týmů na svých pobočkách a jsou tak schopni také adekvátně reagovat na návrhy z pohledu provozních potřeb a kapacit. Jde vlastně o ideální scénář při tvorbě produktových a jiných inovací. Máme na to vytvořen systém návrhu inovací od jejich posouzení, zpracování až po studii proveditelnosti,“ popisuje fungování spolupráce s franšízanty Lukáš Prauss.
UGO má tak nepochybně prostor pro další růst a má nabito po stránce znalosti potřeb zákazníků i nastavení spolupráce s franšízanty. „UGO má stále potenciál ve městech, kde již aktuálně působí, ale cítíme, že poptávka roste i v regionech, na které se teď chceme soustředit. Z našich výzkumů vyplývá, že velmi zajímavé jsou České Budějovice, ale také Liberec, Hradec Králové a Pardubice,“ vybízí zájemce o spolupráci Lukáš Prauss.

PŘEČTI ČLÁNKY

S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
„Po době covidového „temna“ se opět rozhlížíme po příležitostech pro franšízovou spolupráci," říká Lukáš Prauss, ředitel rozvoje UGO Trade.
Franšízový koncept UGO Freshbarů a UGO Salaterií je připraven dál růst. Důležitou roli v něm sehrají kvalitní franšízanti.
Franšízová značka UGO otevřela svou největší Salaterii. Zákazníci pobočku nové generace najdou v samém centru Prahy.
Nabídka fresh barů UGO se před nedávnem rozrostla, a to o UGO Grill sandwiche. K dostání budou i v těch nejmenších franšízových provozovnách.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...