L´erbolario

Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
100% přírodní krása MADE IN ITALY!
L´ERBOLARIO - nejlepší a nejkvalitnější přírodní fytokosmetika v Itálii již od roku 1978.
L´ERBOLARIO bylo založeno v Lodi v Itálii před 46 lety jako malé řemeslné bylinářství. Aniž by zanedbávalo své poslání jako rodinný podnik, vydala se cestou neustálého růstu, která vedla L'Erbolario k tomu, aby se stala renomovanou a uznávanou mezinárodní společností, lídrem na italském trhu s rostlinnou kosmetikou a stále oceňovanější značkou také v zámoří. Prostřednictvím franšízingu se rozrůstá již přes 20 let.
L´ERBOLARIO poskytuje v prodejnách o velikosti v průměru cca. 40 - 50 m2 rozmanitou nabídku více než 600 produktů, jako jsou parfémy, kosmetické produkty, výrobky pro péči o lidské tělo, pro krásu obličeje, na opalování, péči o vlasy, pro domácnost a pro péči o domácí mazlíčky, aromaterapeutické osvěžovače vzduchu, doplňky stravy nebo inspirace pro dárky, a to vše za velmi výhodné ceny.
PROČ L´ERBOLARIO:
- 100% výroba v Itálii
- účinnost a bezpečnost výrobků
- vlastní rostlinné extrakty
- netestováno na zvířatech
- dobré pro planetu
- ekologické balení
- testováno na 7 kovů
- krátký dodavatelský řetězec
- obnovitelná energie
- benefiční společnost
FRANCHISA L´ERBOLARIO
Protože jsou výrobky pod značkou L´ERBOLARIO s velkým úspěchem a zájmem zákazníků již několik let nabízeny i v ČR, a to jak v kamenných prodejnách, tak na e-shopu, rozhodla se tato společnost předat další rozvoj prodejní sítě do kompetence nového českého tzv. Multi-Unit partnera a/nebo Master Franchisového partnera (případně Franchisanta), který by navázal na dosavadní úspěchy a dále v rámci získané exkluzivity rozvíjel tento v praxi prověřený franchisový koncept na českém trhu.
Vlastní provozovny
- 168
Franchisové provozovny
- 68 franchisových prodejen
- cca 5500 prodejních míst v Itálii a dalších 45 zemích světa, včetně ČR
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Praxí prověřené know-how, které je zdokumentováno ve franchisových příručkách a manuálech.
- Společné vypracování modelového business plánu pro Multi-Unit partnery a nového master franchisového partnera.
- Poradenství s výběrem správné lokality a optimálním uspořádáním prodejny.
- Podpora při zařizování každé prodejny (návrh vnitřního a vnějšího designu, vybavení na klíč, apod.).
- Systém přípravy a zaškolení všech pracovníků před otevřením každé prodejny a další průběžné vzdělávání.
- Marketingovou strategii a nástroje na její realizaci.
- Centrální nákup zboží pro prodejny, IT systém tzv. zbožového hospodářství, hodnocení prodejnosti jednotlivých produktů, aj.
- Finanční plánování, poradenství a controlling pro všechny prodejny.
- IT systém, návrhy hard-ware vybavení, kvalitní software.
- Webové stránky přizpůsobené českému trhu a spádové oblasti prodejen franchisantů.
- Průběžná intenzivní podpora po celou dobu spolupráce.
Potřebná počáteční investice
- Jednorázový vstupní a průběžný franchisový/licenční poplatek – bude předmětem našeho dalšího jednání dle zvoleného způsobu a rozsahu spolupráce.
- Celková investice do jedné provozovny se může pohybovat v rozmezí od cca. 50 tis. EUR (tj. od cca. 1,25 mil. Kč).
- Provozní náklady provozovny – budou naplánovány pro každou novou prodejnu v rámci tzv. modelového business plánu.
- Návratnost vaší investice je cca. do 2-3 roky, což kromě jiného umožňuje i vysoká obchodní marže našeho sortimentu.
Základní požadavky
- Znalosti českého maloobchodního trhu.
- Určité praktické zkušenost z maloobchodu.
- Podnikatelského ducha – nadšení pro vlastní podnikání.
- Vůli rozvíjet svůj vlastní podnik.
- Zkušenosti z prodeje našeho sortimentu však nejsou rozhodující podmínkou. Vše vás naučíme a na podnikání vás velmi dobře vyškolíme a připravíme.
- Očekáváme ochotu zařadit se do mezinárodního franchisového systému a společně s námi budovat silnou a úspěšnou mezinárodní značku na českém trhu.
- Dále byste měli mít znalosti a předpoklady pro práci, vedení a motivaci menšího týmu spolupracovníků.
- Orientace na zákazníka a jeho spokojenost je naší prioritou.
- Očekáváme, že budete mít k dispozici potřebný investiční kapitál pro zahájení činnosti na českém trhu.
- V případě Multi-Unit partnerů a Master Franchisanta očekáváme znalost anglického nebo italského jazyka pro komunikaci s centrálou franchisora.
Informace o franchisorovi
AVEX systems s.r.o. - exkluzivní zastoupení pro ČR
Písnické zahrady 441, 142 00 Praha 4
+420 724 007 505
Více informací
Správcem osobních údajů je AVEX systems s.r.o. - exkluzivní zastoupení pro ČR (Písnické zahrady 441, 142 00 Praha 4). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému L´erbolario a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na avexsystems.eu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Roste počet značek, které míří na náš trh. Které franšízové spolupráce můžete chytit hned na startu?
„Přivádíme na náš trh několik úspěšných evropských značek s velkým potenciálem“, říká Ing. Aleš Tulpa ze zastupující společnosti AVEX systems s.r.o.
Přírodní kosmetika s příběhem, kterou milují nejen Italové. Kdo se ujme startu franšízové sítě L´ Erbolario v Česku?

Franšízová síť Yves Rocher patří k nejstarším konceptům na našem trhu. Jak franšízor pracuje na udržení pozice na trhu a co nabízí franšízantům?
Menší obce se potýkají s nedostatkem specializovaných obchodů. Důvtipným řešením je nápad franšízy Drogeo - nabízet samoobslužné prodejny drogerie.
„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.
Na trhu působí značka Drogeo více jak 7 let. Nyní chce svými pobočkami pokrýt celou republiku. Pomoci by jí v tom měli franšízanti.
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.

Franšízanti Refan mohou svůj byznys rozjet v nákupním centru i mimo něj. Jaká investice na ně čeká?
Prodej parfémů Refan je příležitost pro rozjetí nového podnikání nebo k rozšíření nabídky toho již fungujícího. Jaké hledá značka franšízanty?
Franšízovou síť Yves Rocher čeká v letošním roce optimalizace a modernizace. Značka chce ještě více podpořit svůj ekologický přístup.
Pětina franšízantů polského konceptu prodejen parfémů Refan provozuje více jak jednu pobočku. Najde takové i v Česku?
„Franšízantům jsme v době „covidové“ pomohli i finančně," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Síť parfumerií Refan má na domácím trhu na 130 poboček. Podaří se jí uspět díky franšízovým licencím i u nás?

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.