L´erbolario
Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
100% přírodní krása MADE IN ITALY!
L´ERBOLARIO - nejlepší a nejkvalitnější přírodní fytokosmetika v Itálii již od roku 1978.
L´ERBOLARIO bylo založeno v Lodi v Itálii před 46 lety jako malé řemeslné bylinářství. Aniž by zanedbávalo své poslání jako rodinný podnik, vydala se cestou neustálého růstu, která vedla L'Erbolario k tomu, aby se stala renomovanou a uznávanou mezinárodní společností, lídrem na italském trhu s rostlinnou kosmetikou a stále oceňovanější značkou také v zámoří. Prostřednictvím franšízingu se rozrůstá již přes 20 let.
L´ERBOLARIO poskytuje v prodejnách o velikosti v průměru cca. 40 - 50 m2 rozmanitou nabídku více než 600 produktů, jako jsou parfémy, kosmetické produkty, výrobky pro péči o lidské tělo, pro krásu obličeje, na opalování, péči o vlasy, pro domácnost a pro péči o domácí mazlíčky, aromaterapeutické osvěžovače vzduchu, doplňky stravy nebo inspirace pro dárky, a to vše za velmi výhodné ceny.
PROČ L´ERBOLARIO:
- 100% výroba v Itálii
- účinnost a bezpečnost výrobků
- vlastní rostlinné extrakty
- netestováno na zvířatech
- dobré pro planetu
- ekologické balení
- testováno na 7 kovů
- krátký dodavatelský řetězec
- obnovitelná energie
- benefiční společnost
FRANCHISA L´ERBOLARIO
Protože jsou výrobky pod značkou L´ERBOLARIO s velkým úspěchem a zájmem zákazníků již několik let nabízeny i v ČR, a to jak v kamenných prodejnách, tak na e-shopu, rozhodla se tato společnost předat další rozvoj prodejní sítě do kompetence nového českého tzv. Multi-Unit partnera a/nebo Master Franchisového partnera (případně Franchisanta), který by navázal na dosavadní úspěchy a dále v rámci získané exkluzivity rozvíjel tento v praxi prověřený franchisový koncept na českém trhu.
Vlastní provozovny
- 168
Franchisové provozovny
- 68 franchisových prodejen
- cca 5500 prodejních míst v Itálii a dalších 45 zemích světa, včetně ČR
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Praxí prověřené know-how, které je zdokumentováno ve franchisových příručkách a manuálech.
- Společné vypracování modelového business plánu pro Multi-Unit partnery a nového master franchisového partnera.
- Poradenství s výběrem správné lokality a optimálním uspořádáním prodejny.
- Podpora při zařizování každé prodejny (návrh vnitřního a vnějšího designu, vybavení na klíč, apod.).
- Systém přípravy a zaškolení všech pracovníků před otevřením každé prodejny a další průběžné vzdělávání.
- Marketingovou strategii a nástroje na její realizaci.
- Centrální nákup zboží pro prodejny, IT systém tzv. zbožového hospodářství, hodnocení prodejnosti jednotlivých produktů, aj.
- Finanční plánování, poradenství a controlling pro všechny prodejny.
- IT systém, návrhy hard-ware vybavení, kvalitní software.
- Webové stránky přizpůsobené českému trhu a spádové oblasti prodejen franchisantů.
- Průběžná intenzivní podpora po celou dobu spolupráce.
Potřebná počáteční investice
- Jednorázový vstupní a průběžný franchisový/licenční poplatek – bude předmětem našeho dalšího jednání dle zvoleného způsobu a rozsahu spolupráce.
- Celková investice do jedné provozovny se může pohybovat v rozmezí od cca. 50 tis. EUR (tj. od cca. 1,25 mil. Kč).
- Provozní náklady provozovny – budou naplánovány pro každou novou prodejnu v rámci tzv. modelového business plánu.
- Návratnost vaší investice je cca. do 2-3 roky, což kromě jiného umožňuje i vysoká obchodní marže našeho sortimentu.
Základní požadavky
- Znalosti českého maloobchodního trhu.
- Určité praktické zkušenost z maloobchodu.
- Podnikatelského ducha – nadšení pro vlastní podnikání.
- Vůli rozvíjet svůj vlastní podnik.
- Zkušenosti z prodeje našeho sortimentu však nejsou rozhodující podmínkou. Vše vás naučíme a na podnikání vás velmi dobře vyškolíme a připravíme.
- Očekáváme ochotu zařadit se do mezinárodního franchisového systému a společně s námi budovat silnou a úspěšnou mezinárodní značku na českém trhu.
- Dále byste měli mít znalosti a předpoklady pro práci, vedení a motivaci menšího týmu spolupracovníků.
- Orientace na zákazníka a jeho spokojenost je naší prioritou.
- Očekáváme, že budete mít k dispozici potřebný investiční kapitál pro zahájení činnosti na českém trhu.
- V případě Multi-Unit partnerů a Master Franchisanta očekáváme znalost anglického nebo italského jazyka pro komunikaci s centrálou franchisora.
Informace o franchisorovi
AVEX systems s.r.o. - exkluzivní zastoupení pro ČR
Písnické zahrady 441, 142 00 Praha 4
+420 724 007 505
Více informací
Správcem osobních údajů je AVEX systems s.r.o. - exkluzivní zastoupení pro ČR (Písnické zahrady 441, 142 00 Praha 4). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému L´erbolario a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na avexsystems.eu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější
„Přivádíme na náš trh několik úspěšných evropských značek s velkým potenciálem“, říká Ing. Aleš Tulpa ze zastupující společnosti AVEX systems s.r.o.
Přírodní kosmetika s příběhem, kterou milují nejen Italové. Kdo se ujme startu franšízové sítě L´ Erbolario v Česku?
Franšízová síť Yves Rocher patří k nejstarším konceptům na našem trhu. Jak franšízor pracuje na udržení pozice na trhu a co nabízí franšízantům?
Menší obce se potýkají s nedostatkem specializovaných obchodů. Důvtipným řešením je nápad franšízy Drogeo - nabízet samoobslužné prodejny drogerie.
„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.
Na trhu působí značka Drogeo více jak 7 let. Nyní chce svými pobočkami pokrýt celou republiku. Pomoci by jí v tom měli franšízanti.
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Franšízanti Refan mohou svůj byznys rozjet v nákupním centru i mimo něj. Jaká investice na ně čeká?
Prodej parfémů Refan je příležitost pro rozjetí nového podnikání nebo k rozšíření nabídky toho již fungujícího. Jaké hledá značka franšízanty?
Franšízovou síť Yves Rocher čeká v letošním roce optimalizace a modernizace. Značka chce ještě více podpořit svůj ekologický přístup.
Pětina franšízantů polského konceptu prodejen parfémů Refan provozuje více jak jednu pobočku. Najde takové i v Česku?
„Franšízantům jsme v době „covidové“ pomohli i finančně," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Síť parfumerií Refan má na domácím trhu na 130 poboček. Podaří se jí uspět díky franšízovým licencím i u nás?
Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.