moje firma

Podnikání žádá více etiky
Firmy budou letos více dbát na to, zda podnikají v souladu s etickými principy.

Blýská se na lepší časy?
Zájem o podnikání u nás mírně vzrostl. I přes nepříznivou ekonomickou situaci bylo loni založeno více firem než v roce 2011.

Firma musí jít vpřed
Nejužitečnější inovace vznikají v obchodní sféře. Myslí si to představitelé internetové generace.

Neseďte doma, jděte za hranice
Působení na zahraničních trzích se malým a středním podnikům vyplácí.

Anonymní podnikání
Více než polovina českých akciových společností má listinné akcie na majitele.

Honba za penězi
Společnosti chtějí rychle finanční prostředky. Využívají k tomu prodeje dceřiných firem.

Optimistický výhled
Čeští finanční ředitelé vidí vývoj svých firem pozitivněji než před půl rokem.

Petr Sýkora: Dobrý anděl českého podnikání
K charitativním projektům je třeba přistupovat jako k podnikání. I když počítáte se ztrátou, musíte mít finanční kázeň, abyste ji zbytečně neprohlubovali, říká Petr Sýkora, spoluzakladatel projektu DOBRÝ ANDĚL.

Daňové ráje jsou populární
Zájem českých firem mít sídlo v jednom z takzvaných daňových rájů trvá.

Úspěch za hranicemi
Jubilejní 15. ročník soutěže Exportní cena DHL UNICREDIT představil letošní vítěze.

Rodinnému byznysu se daří
Téměř polovina současných vlastníků rodinných firem se bojí, že příští generace nebude připravena převzít firmu.

Český export čeká stagnace
V ČR ubývá firem, jejichž objem exportu roste. Vyplývá to z Exportního průzkumu DHL, kterého se zúčastnilo přes 300 českých vývozců.

Má nákup potravin online budoucnost?
Nejen elektroniku nebo oblečení dnes lidé nakupují přes internet. Podobným způsobem si totiž zájemce může koupit pečivo nebo kávu.

Štikou byznysu je Tescan
Společnost Coface Czech představila vítěze 9. ročníku prestižního ekonomického žebříčku Štiky českého byznysu.

Portál má nový název!
Jediný specializovaný portál o franchisingu v České republice získal atraktivní doménu. Nově jej zájemci najdou jako Franchising.cz.

Přes 50 miliard pro e-shopy
Zatímco při nákupech v kamenných obchodech Češi šetří, na internetu utrácejí stále víc. Letošní rok tak bude opět rekordní.

Linda Vavříková: Mám podnikání v krvi
Každé podnikání, úspěch každé firmy závisí zejména na lidech. Proto je třeba dát velký pozor na pečlivý výběr těch správných spolupracovníků, říká Linda Vavříková, zakladatelka první firmy na zážitky v České republice Allegria.

Jak voní marketing
Vůně je velmi silný zdroj informací. Může být tím zásadním činitelem při rozhodování zákazníků, zda zboží koupí či nikoli.

Češi na e-shopy slyší
Jen šest procent Čechů si ještě nikdy nepořídilo zboží nebo služby přes internet. Naopak 14 procent tak nakupuje každý týden.

Když se v práci nestíhá
Někdy lidé kvůli nedostatku času nesplní včas zadané úkoly - například kvůli chaotickému ukládání souborů do počítače.