rozhovor týdne
Realitní trh vyrostl o dvacet procent
Realitní franšíza Remax potvrzuje oživení realitního byznysu. Kde jsou další příležitosti a jak vypadá spolupráce s touto značkou nám přiblížil generální ředitel Jan Hrubý.
Realitní franšíza Remax potvrzuje oživení realitního byznysu. Kde jsou další příležitosti a jak vypadá spolupráce s touto značkou nám přiblížil generální ředitel Jan Hrubý.
Ochranné známky vzorů
Ochranné známky představují důležitý nástroj na ochranu identifikace a reputace značky na trhu. Jak na jejich ochranu nám prozradil Štěpán Štarha z AK Havel & Partners.
Zákazníků máme dostatek
Irská franšíza Synergy Stocktaking založila svůj byznys na inventarizaci v gastronomii. Spolupráci s franšízanty nám v rozhovoru představil master-franšízant Filip Cvrček.
Každá rodina potřebuje finančního konzultanta
Franšízová síť Broker POINT Premium spojuje finanční, bankovní i realitní služby. Podnikatelskou příležitost nabízí ještě minimálně ve 25 městech. / REKLAMA
Z asistentky ředitelkou díky franšíze
Lucie Remer letos získala v soutěži Ocenění českých podnikatelek cenu za nejzajímavější franšízu Refresh Bistro. Jak budovala svůj karierní postup?
Český člověk je relativně bohatý
Ať je ekonomická situace jakákoli, lidé vždy řeší své finance. Jak díky tomu roste franšízová síť Broker Point Premium odpovídá Jan Lener, ředitel odboru marketingu Broker Consulting.
Úspěch znamená naplněná kapacita klinik
„Franšízová síť klinik Nutriadapt navyšuje počet poboček a optimalizuje jejich ziskovost díky promyšleným službám," říká jednatelka společnosti Marta Nosková.
Excel a Powerpoint dnes nestačí
„Rodiče si čím dál více uvědomují, že je třeba děti vzdělávat v této oblasti už odmala,“ říká Michaela Jelínková z franšízové sítě vzdělávacích IT kurzů pro děti Logiscool.
Master-franšízanti vítáni
„Přivádíme na náš trh několik úspěšných evropských značek s velkým potenciálem“, říká Ing. Aleš Tulpa ze zastupující společnosti AVEX systems s.r.o.
Franšíza na misi
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Koloběžky si na sebe vydělají brzy
„Naši franšízanti jsou obvykle v plusu od prvního dne a investice do počátečních skútrů se vrátí do 20 měsíců,“ říká Eyþór Máni, CEO společnosti Hopp.
AI nikdy stěhováky nenahradí
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
Trh se ubírá ke zdravější stravě
O současném trendu v rychlém občerstvení jsme si povídali s provozním ředitelem největší franšízové sítě školních bister ReFresh Bistro Filipem Caltou.
Dětská angličtina chybí v menších městech
„Naše franšízy vedou většinou ženy, které jsou aktivní a motivované dosahovat výsledků vlastními silami,“ říká manažerka Helen Doron English Barbora Tošenovská.
Prádlo je v módě pořád
„Esotiq funguje na základě depozitního modelu, takže franšízantům nevznikají náklady na skladování zboží, "říká Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.
Drive thru je šance pro fast food
Franšízy s „jídlem do ruky“ musí rychle reagovat na zákaznické trendy. Ty nám přiblíží manažerka pro rozvoj franšízové sítě Bageterie Boulevard a 360Pizza Markéta Krejčíková.
Každé nemovitosti dáme stejnou péči
Realitní trh v porovnání s Evropou a Amerikou i metody moderního prodeje nemovitostí popisuje Mgr. Tomáš Jelínek, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Pobočky Partners se mění na banku
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Trh s konopnými produkty roste
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Plníme sen o vlastní kavárně
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Dobré recenze jsou nejlepší reklama
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.