Na kolo s franchisou

Až 200 prodejen by mělo do konce příštího roku nést logo Bikepoint.biz. Česká společnost Bikepoint Group a.s., která už nyní spolupracuje se 130 obchody ale svou franchisovou síť buduje jiným způsobem. Zatímco běžná franchisa se vyznačuje jednotným stylem prodejen (to je příklad řetězce CykloPoint), obchody zapojené do sítě Bikepoint.biz vzhled interiérů i exteriérů prodejen měnit nebudou. „Češi raději chodí k už prověřenému prodejci kol než do velkého sportovního řetězce,“ vysvětluje svůj záměr jednatel společnosti Bikepoint Radek Záhejský.
Podle Záhejského se zjednoduší i marketing celé skupiny, který by měl být koncepčnější a v konečném důsledku i levnější. Vedle posílení pozice na českém trhu se Bikepoint.biz chystá i do zahraničí. Už v polovině roku 2012 by chtěl mít první zapojené prodejny na Slovensku, v roce 2013 plánuje expandovat také do Polska.
Podle Záhejského je konkurence v ČR vysoká a každá cyklistická firma se snaží své prodejny a služby vylepšovat. „Na trhu jsou zhruba 4 velcí hráči. Všichni o sobě víme a sledujeme, kdo s čím novým na trh přijde. Takže člověk musí neustále chodit s nápady, jak vlastní byznys vylepšit,“ dodává Záhejský. Celosvětová hospodářská recese postihla i trh s cyklistickým zbožím. Loni se prodeje kol v ČR propadly o desítky procent, letos obchody stagnují, v některých případech i prodej navýšily. Když už se ale Čech rozhodne pro koupi kola, vybere se většinou dražší model.
PŘEČTI ČLÁNKY

Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem