Čerstvé ovocné šťávy na vzestupu

6 vlastními a 5 franchisovými provozovnami se zatím může chlubit ostravská firma UGO trade s.r.o. V současnosti je podle ředitele společnosti Lukáše Prausse v jednání dalších 5 míst. Většina nových poboček by měla být provozována jako franchisa. „Je to zejména z důvodu vyšší efektivity a operativnosti řízení, individuální zainteresovanosti franchisanta, jeho lokálních kontaktů a znalosti místního prostředí,“ říká Prauss. UGO jako franchisor se poté zaměřuje na podporu v podobě centrálních marketingových kampaní a vyvíjení nových produktů.
Podle Prausse je důležité neustále vylepšovat marketingové aktivity. Jeho firma proto v současné době realizuje akci PODPOŘTE IMUNITU, která je primárně zaměřena na nápoje posilující obranyschopnost organismu. Těsně před zahájením je rovněž prodej sekce s horkými nápoji. Na začátek příštího roku chystá UGO nový drink a chce také pokračovat v akci EXOTIC, která zákazníkům prezentovala exotické ovoce.
Na českém trhu se objevily i podobné konkurenční koncepty založené na prodeji čerstvých šťáv. Podle Prausse to znamená jediné – obliba fresh juiců v ČR roste. „V poslední době jsme se setkali s případy, kdy naše výrobky nebo jejich grafická prezentace byly inspirací právě pro konkurenční společnosti. Tento poznatek jen potvrzuje, že jdeme správným směrem,“ dodává Prauss.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť nabízí zdravější alternativu v oblasti fast foodu už bezmála dvacet let. Na inovacích se aktivně podílí i franšízanti.
S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
„Po době covidového „temna“ se opět rozhlížíme po příležitostech pro franšízovou spolupráci," říká Lukáš Prauss, ředitel rozvoje UGO Trade.
Franšízový koncept UGO Freshbarů a UGO Salaterií je připraven dál růst. Důležitou roli v něm sehrají kvalitní franšízanti.
Franšízová značka UGO otevřela svou největší Salaterii. Zákazníci pobočku nové generace najdou v samém centru Prahy.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...