Čerstvé ovocné šťávy na vzestupu

Prodeji čerstvých ovocných šťáv se tradičně daří především v letních měsících. Poslední dobou se ale zvyšuje nabídka horkých punčů, takže tržby začínají růst i v zimě, především před Vánoci, kdy lidé volný čas tráví v obchodních centrech.
Úterý
13.12.2011
Podle provozovatele juice barů, společnosti UGO, je franchising nejefektivnějším modelem podnikání. Proto svou síť nadále rozšiřuje.
 

6 vlastními a 5 franchisovými provozovnami se zatím může chlubit ostravská firma UGO trade s.r.o. V současnosti je podle ředitele společnosti Lukáše Prausse v jednání dalších 5 míst. Většina nových poboček by měla být provozována jako franchisa. „Je to zejména z důvodu vyšší efektivity a operativnosti řízení, individuální zainteresovanosti franchisanta, jeho lokálních kontaktů a znalosti místního prostředí,“ říká Prauss. UGO jako franchisor se poté zaměřuje na podporu v podobě centrálních marketingových kampaní a vyvíjení nových produktů.

Podle Prausse je důležité neustále vylepšovat marketingové aktivity. Jeho firma proto v současné době realizuje akci PODPOŘTE IMUNITU, která je primárně zaměřena na nápoje posilující obranyschopnost organismu. Těsně před zahájením je rovněž prodej sekce s horkými nápoji. Na začátek příštího roku chystá UGO nový drink a chce také pokračovat v akci EXOTIC, která zákazníkům prezentovala exotické ovoce.

Na českém trhu se objevily i podobné konkurenční koncepty založené na prodeji čerstvých šťáv. Podle Prausse to znamená jediné – obliba fresh juiců v ČR roste. „V poslední době jsme se setkali s případy, kdy naše výrobky nebo jejich grafická prezentace byly inspirací právě pro konkurenční společnosti. Tento poznatek jen potvrzuje, že jdeme správným směrem,“ dodává Prauss.


Jiří Böhm
Redaktor

Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015