Electro World nyní provozuje 20 vlastních a jednu franchisovou prodejnu v Česku a čtyři vlastní na Slovensku.
Středa
11.04.2012
Řetězec Electro World plánuje během pěti let provozovat alespoň 10 franchisových prodejen. Expandovat chce i na Slovensko.
 

Na konci roku 2011 spustil Electroworld první franchisovou pobočku. S jejím dosavadním provozem je společnost spokojená a hledá proto nové možnosti, jak svou síť pomocí franchisingu rozšiřovat. "Plány ohledně franchisy jsou velmi závislé na připravenosti potenciální franchisantů. Již od otevření naší první franchisy registrujeme poměrně velký zájem o tuto formu spolupráce," říká Michal Berg, finanční ředitel Electro World.

Ideální franchisant je podle Berga ten, který již provozuje zavedenou prodejnu, má dlouhodobější zkušenosti z oboru a má chuť ke spolupráci s velkým nadnárodním řetězcem. Podobná pravidla platí i pro slovenský trh. "Již delší dobu registrujeme zájem o provozování franchisy na Slovensku a velmi tuto příležitost vítáme. Pro spoustu stávajících podnikatelů v České republice je možnost expanze na Slovensko právě prostřednictvím franchisingu zajímavou možností," dodává Berg.

Franchisové prodejny mohou být menší než klasické obchody Electro World. Princip celé spolupráce s franchisantem je založený na skutečnosti, že zákazník při nákupu nerozezná, zda nakupuje ve vlastních prodejnách Electro World či ve franchisové prodejně.