Do 3 let 50 obchodů
Nedávno otevřel Náš Grunt v pořadí 21. prodejnu v České republice. Zákazníci ji najdou ve Žďáru nad Sázavou. Čím si vysvětlujete úspěch Vašeho konceptu na tuzemském trhu?
Farmářské prodejny Náš Grunt jsme od počátku stavěli jako ucelený koncept. Cca rok jsme věnovali shánění informací, dodavatelů, kalkulacím, business modelu regionálních prodejen, typologii zákazníka, tvorbě designu, marketingovým strategiím a spol. Teprve poté jsme rozjeli svoji vlastní prodejnu, na které jsme vše odzkoušeli a následně zohlednili reálné zkušenosti. Náš Grunt se stal prvním konceptem kamenných prodejen poctivých českých potravin v ČR. Z dnešního pohledu se domnívám, že jsme přišli se správnou myšlenkou v pravý čas. Naše energie a čas věnovaný realizaci, péči o naše partnery a snaha o neustálý rozvoj se odráží na úspěchu celého konceptu.
Žďárským obchodem jste pronikli do Kraje Vysočina. Máte již v rámci České republiky obsazeny všechny kraje?
Prodejny Náš GRUNT najdete ve většině krajů ČR. Přesto máme řadu neobsazených míst a již obsazené kraje chceme dále posílit. Velký potenciál vidíme zejména na severní i jižní Moravě, ve středních Čechách a Libereckém kraji.
V průběhu letošního roku se z Českého Gruntu stal Náš Grunt. Co Vás vedlo k přejmenování vašeho konceptu?
Změna názvu odráží náš zájem prezentovat lokální (Naše) dodavatele – každá prodejna využívá především farmářů a výrobců z daného regionu. Pro místně neutrální název jsme se rozhodli i kvůli našemu zájmu posílit zastoupení na Moravě a probíhajícím jednáním se zájemci ze Slovenska.
Jak byste zhodnotil rok 2012 z hlediska Vaší společnosti?
Z našeho pohledu hodnotím rok 2012 jako nadprůměrný. Během tohoto roku jsme otevřeli 14 nových prodejen, získali desítky zajímavých dodavatelů a tisíce nových zákazníků. To vše v době kdy ekonomika spíše stagnuje. Velký dík za tento úspěch patří nejen kolegům ve firmě, kteří se na něm podílejí, partnerům, ale i zákazníkům, kteří našli v našich prodejnách přidanou hodnotu a vítají otevření každé nové prodejny.
Co čeká Náš Grunt v roce 2013?
V příštím roce nás určitě čekají nové prodejny, užší spolupráce s dodavateli, zdokonalený servis pro partnery a zajímavé akce pro zákazníky prodejen. Spolu s tím pracujeme na několika větších projektech, kde bychom zákazníkům chtěli představit nové služby na nových místech.
Pro rozšiřování počtu prodejen máte již konkrétní plány?
Určitě ano. V roce 2013 chystáme otevření minimálně 10 nových prodejen. Do 3 let pak plánujme obsadit v ČR celkem 50 míst.
PŘEČTI ČLÁNKY
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!