Značka s.Oliver působí v ČR a na Slovensku už 10 let. Za tu dobu dokázala vybudovat 22 obchodů.
Úterý
10.12.2013
Módní značka s.Oliver vstupuje do dalšího roku na českém trhu. Nezapomíná ani na franchisu.
 

Německá síť módního oblečení s.Oliver oslavila minulý rok v ČR a na Slovensku své jubileum. Na trh vstoupila v roce 2003 a za tu dobu se jí podařilo vytvořit v obou státech síť o 22 obchodech. Více obchodů, konkrétně 15, se nachází u nás. Během rozvoje se firma soustředila především na obchody ve vlastním držení, ale nezapomínala také na franchisovou spolupráci. Hledá nejen franchisanty, ale také zájemce z řad multibrandových obchodů. Už spolupracuje například s firmami Globus nebo Mall.cz.

Někteří zájemci o franchisovou licenci se však stále nepoučili z toho, že jim nikdo nic nedá zadarmo a stejný problém se týká i firmy s.Oliver. „Drtivá většina nemá zkušenosti s tímto byznysem a často vlastně nemají představu, co očekávat,“ říká country manažer pro CZ a SK Vladislav Hypš s tím, že pokud se najdou potenciální zájemci, pak přijde problém s lokalitou, která by pro obchod vyhovovala. Potřebná počáteční investice začíná od 60 tisíc eur (1,7 milionu Kč) v závislosti na velikosti prodejny.

Konkurence v oblasti módních značek sílí a bojovat musí i s.Oliver, zvlášť po ekonomické krizi. I česká pobočka se musela s tímto vypořádat a odolala. Její tržby za prodej zboží převýšily 19 milionů korun a udržely se na podobné úrovni jako o rok dříve. Desetileté výročí v roce 2013 oslavila společnost v listopadu kampaní 10 let s námi, kdy propojila brand marketing, trade marketing a eventy na prodejně.