Franchising je ideální
BodyConcept a DepilConcept jsou dnes rozpoznatelné značky na trhu péče o krásu. Jak jste začínali a kde v současnosti působíte?
Naše franchisové koncepty jsme začínali vyvíjet před 8 lety. Tehdy jsme si všimli, že na trhu kosmetických služeb nejsou dostatečná profesionální střediska, která by nabízela kvalitní péči za přijatelné ceny. Rozhodli jsme se hned od začátku, že vytvoříme síť center, která by mohla působit na celém světě prostřednictvím franchisové spolupráce. Tím by zákaznice získaly stejnou kvalitu kdekoliv na světě. Dnes máme vedoucí postavení na trhu u nás v Portugalsku a před dvěma lety jsme se rozhodli rozvíjet naše služby i v dalších zemích. Působíme tak v Polsku, České republice, v Kapverdách, Brazílii, Slovensku a Švýcarsku. V současné době probíhají přípravy na vstup do dalších zemích.
Proč jste se rozhodli rozvíjet především v menších státech?
Když jsme se rozhodovali o rozvoji franchisových konceptů BodyConcept a DepilConcept, vybrali jsme si menší země střední Evropy, protože svou rozlohou jsou podobné Portugalsku a ekonomika v Polsku či Rumunsku též rostla podobně jako u nás. V Polsku se nám podařilo vybudovat síť za jeden a půl roku. Aktuálně vedeme jednání s master-franchisantem v Maďarsku a věříme, že se nám podaří stejný úspěch jako v ostatních zemích.
Co si myslíte o způsobu podnikání pomocí franchisingu?
Franchising je skvělý obchodní model, který přináší pozitiva jak pro franchisora, tak pro nabyvatele franchisy, franchisanta. Franchisor má díky franchisantům možnost růst rychleji a naopak lidé, kteří uvažují o možnosti založit si své vlastní podnikání, mají v případě franchisingu mnohem méně problémů. Podnikatel vstupuje do něčeho, co už funguje a může ušetřit spoustu úsilí. Myslím, že je to dobrá volba a podle mého názoru nejlepší obchodní model na světě.
Plánujete pro DepilConcept či BodyConcept nějaké novinky? Přibližte nám tyto koncepty.
BodyConcept je určen především do nákupních center, aby zde zákaznice mohly najít veškeré služby související s péčí o krásu a zdraví. V tomto franchisovém systému se vše zaměřuje na tělo, každý zákazník dostane doporučení, o kterou část těla by se měl postarat a my mu pak pomůžeme s léčbou určenou přímo na tu část těla. Poskytujeme také klasické masáže, presoterapii apod. DepilConcept se specializuje na trvalé odstranění chloupků, ale také poskytuje služby související s odstraňováním chloupků na citlivějších oblastech.
Jaká je Vaše rada pro podnikatele, kteří uvažují o koupi franchisové licence?
Klíčem k úspěchu je analyzovat všechny možnosti na trhu. Je důležité se identifikovat s obchodní značkou, nestačí jen začít podnikat a vše přijde samo. Problémy přijdou obvykle později, ale vy se s nimi musíte naučit pracovat, připravit se na ně. Trh kosmetických služeb je velmi konkurenční a vy se musíte naučit v něm uspět. Existuje na něm totiž strašně moc kosmetických značek, které se ani nerozvíjí pomocí franchisy a jsou úspěšné.
PŘEČTI ČLÁNKY

Stravování v krabičkách se prosadilo v českých domácnostech i kancelářích. Jak na to jde česká franšíza FITeat?
Péče o vlasy je jedním z nejjistějších řemesel, starých jako lidstvo samo. Franšízová síť Kadeřnictví No.1 na něm dokázala vybudovat efektivní byznys model.
„Franšízová síť klinik Nutriadapt navyšuje počet poboček a optimalizuje jejich ziskovost díky promyšleným službám," říká jednatelka společnosti Marta Nosková.
Franšízová síť Contours Fitness pro ženy odstraňuje bariéry při jejich cestě za lepší postavou a dobrým pocitem. Nové podnikatelské příležitosti stále nabízí dalším franšízantům
Hladká kůže bez chloupků a nedostatků se stále nosí. Aby taková pokožka i zůstala, je potřeba procedury opakovat. Přesně na tom stojí byznys model DepilConcept.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.