Franchising je ideální
BodyConcept a DepilConcept jsou dnes rozpoznatelné značky na trhu péče o krásu. Jak jste začínali a kde v současnosti působíte?
Naše franchisové koncepty jsme začínali vyvíjet před 8 lety. Tehdy jsme si všimli, že na trhu kosmetických služeb nejsou dostatečná profesionální střediska, která by nabízela kvalitní péči za přijatelné ceny. Rozhodli jsme se hned od začátku, že vytvoříme síť center, která by mohla působit na celém světě prostřednictvím franchisové spolupráce. Tím by zákaznice získaly stejnou kvalitu kdekoliv na světě. Dnes máme vedoucí postavení na trhu u nás v Portugalsku a před dvěma lety jsme se rozhodli rozvíjet naše služby i v dalších zemích. Působíme tak v Polsku, České republice, v Kapverdách, Brazílii, Slovensku a Švýcarsku. V současné době probíhají přípravy na vstup do dalších zemích.
Proč jste se rozhodli rozvíjet především v menších státech?
Když jsme se rozhodovali o rozvoji franchisových konceptů BodyConcept a DepilConcept, vybrali jsme si menší země střední Evropy, protože svou rozlohou jsou podobné Portugalsku a ekonomika v Polsku či Rumunsku též rostla podobně jako u nás. V Polsku se nám podařilo vybudovat síť za jeden a půl roku. Aktuálně vedeme jednání s master-franchisantem v Maďarsku a věříme, že se nám podaří stejný úspěch jako v ostatních zemích.
Co si myslíte o způsobu podnikání pomocí franchisingu?
Franchising je skvělý obchodní model, který přináší pozitiva jak pro franchisora, tak pro nabyvatele franchisy, franchisanta. Franchisor má díky franchisantům možnost růst rychleji a naopak lidé, kteří uvažují o možnosti založit si své vlastní podnikání, mají v případě franchisingu mnohem méně problémů. Podnikatel vstupuje do něčeho, co už funguje a může ušetřit spoustu úsilí. Myslím, že je to dobrá volba a podle mého názoru nejlepší obchodní model na světě.
Plánujete pro DepilConcept či BodyConcept nějaké novinky? Přibližte nám tyto koncepty.
BodyConcept je určen především do nákupních center, aby zde zákaznice mohly najít veškeré služby související s péčí o krásu a zdraví. V tomto franchisovém systému se vše zaměřuje na tělo, každý zákazník dostane doporučení, o kterou část těla by se měl postarat a my mu pak pomůžeme s léčbou určenou přímo na tu část těla. Poskytujeme také klasické masáže, presoterapii apod. DepilConcept se specializuje na trvalé odstranění chloupků, ale také poskytuje služby související s odstraňováním chloupků na citlivějších oblastech.
Jaká je Vaše rada pro podnikatele, kteří uvažují o koupi franchisové licence?
Klíčem k úspěchu je analyzovat všechny možnosti na trhu. Je důležité se identifikovat s obchodní značkou, nestačí jen začít podnikat a vše přijde samo. Problémy přijdou obvykle později, ale vy se s nimi musíte naučit pracovat, připravit se na ně. Trh kosmetických služeb je velmi konkurenční a vy se musíte naučit v něm uspět. Existuje na něm totiž strašně moc kosmetických značek, které se ani nerozvíjí pomocí franchisy a jsou úspěšné.
PŘEČTI ČLÁNKY

„Franšízová síť klinik Nutriadapt navyšuje počet poboček a optimalizuje jejich ziskovost díky promyšleným službám," říká jednatelka společnosti Marta Nosková.
Franšízová síť Contours Fitness pro ženy odstraňuje bariéry při jejich cestě za lepší postavou a dobrým pocitem. Nové podnikatelské příležitosti stále nabízí dalším franšízantům
Hladká kůže bez chloupků a nedostatků se stále nosí. Aby taková pokožka i zůstala, je potřeba procedury opakovat. Přesně na tom stojí byznys model DepilConcept.
Pánské vousy hlásí návrat do módy už pár let. Zanedbaná image je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom umí vydělat.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Tak trochu jiná točená je franšízová síť s kompletním vybavením pro točenou zmrzlinu. Plány pro blížící se sezónu prozradila Markéty Fréharová, manažerka pro rozvoj franšíz.
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.