Po rebrandingu Mangaloo na bary Ugova čerstvá šťáva se bude v Česku nacházet 37 poboček patřící pod značku Ugo. Kofola v Mangaloo odkoupila 100% podíl, v Ugo 75 %.
Pátek
21.02.2014
Kofola získává bary Mangaloo, které se přejmenují na Ugova čerstvá šťáva. Změny vlastních i franchisových poboček proběhnou ještě letos.
 

Síť fresh barů Mangaloo, která prodává nejen čerstvé džusy, ale také vlastnoručně vyráběné saláty a polévky, zaujala výrobce nealkoholických nápojů Kofola. Ten se rozhodl odkoupit její 100% podíl. Pobočky Mangaloo, kterých je v tuto chvíli 12 vlastních a 5 franchisových, se začlení pod bary Ugova čerstvá šťáva. Ty vlastní Kofola od loňského roku. Podrobnosti transakce nechtěly obě strany uvádět.

O portfoliu džusů Kofola uvažovala už dlouho. „Džusy je velmi těžké profilovat a lidi v nich nevidí moc velkou hodnotu. Dokazuje to i pokles prodeje krabicových džusů. Naopak v čerstvých džusech vidíme velký potenciál, lidé do nich začínají více investovat. Koupě Mangaloo je tak logickým krokem na cestě ke zdraví,“ říká generální ředitel Kofoly Janis Samaras. Aktuálně probíhá integrace Mangaloo do sítě Ugova čerstvá šťáva. Dokončena by měla být ve 3. čtvrtletí tohoto roku.

Kofola se stala lídrem trhu

Franchisových barů Ugova čerstvá šťáva se v současné síti nachází 15 a dalších 5 drží firma UGO Trade. Společnost Kofola se tak stala po spojení UGO a Mangaloo jedničkou na trhu v počtu barů nabízejících džusy z čerstvého ovoce a zeleniny. „Na trhu se nachází asi 100 provozoven, které fungují na podobném principu,“ dodává majitel společnosti UGO Trade Marek Farník. Do konce roku by se mělo otevřít 50 provozoven Ugova čerstvá šťáva.

Obě sítě spotřebovaly za suroviny v posledním roce 40 milionů Kč. Z oblasti spotřebitelského chování si zástupci Kofoly také všimly, že na oblibě více získávají nápoje ze zeleniny. Na tento trend se proto hodlá v barech Ugova čerstvá šťáva více zaměřit. Posilovat by měly i salaterie od Mangaloo, které zatím fungují ve dvou pobočkách v Praze a jedna v Hradci Králové.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

1 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015