Revoluční koncept
![](https://img.franchising.pl/cz/e96/741/aquincl.jpg)
Trh fitness se stává více konkurenčnějším. Čím se koncept BodyBody od ostatních fitness liší?
BodyBody narozdíl od ostatních fitness studií nabízí zákazníkům možnost trénovat s velmi efektivní technologií, která je založená na elektrické stimulaci svalů. Naši zákazníci díky této technologii efektivně procvičí 90% svalové hmoty během pouhých 20 minut. Impulsy pronikají i do hluboce umístěných svalů a člověk tak během provádění nejrůznějších cviků posiluje např. biceps a triceps zároveň. Po celou dobu tréninku cvičí všechny hlavní svalové partie zároveň, což u běžného tréninku možné není. Proto o našem tréninku říkáme, že se jedná o časově nejefektivnější trénink současnosti.
Proč jste se rozhodli rozšiřovat BodyBody pomocí franchisové spolupráce?
BodyBody rozšiřujeme pomocí franchisové spolupráce, neboť potenciál pro růst vidíme značný a rozšiřovat se prostřednictvím franchisové spolupráce je pro nás nejlepší způsob, jak během krátké doby expandovat a nabídnout možnost trénovat s BodyBody, co největší skupině zájemců. Zkušenosti ze zahraničí jsou takové, že dlouhodobě se daří především franchisovým konceptům, které mají silnou podporu z centrály, nastavené standardy a silnou značku přitahující zákazníky, kterou si malý byznys nemůže dovolit budovat. Víme, že my budeme úspěšní pouze tehdy, když naši franchisanti budou úspěšní, proto jsme připraveni je maximálně podpořit a předat jim naše zkušenosti.
Jak se daří Vašim vlastním fitness? Do jakých míst byste chtěli směřovat?
Momentálně provozujeme dvě vlastní studia. První jsme otevřeli v listopadu v Praze na Andělu a už v únoru, po třech měsících provozu, jsme v něm dosáhli bodu zvratu, kdy výnosy pokryly provozní náklady. Velmi krátce po úspěšném rozjezdu studia na Andělu jsme na konci ledna otevřeli druhé studio v Praze v Karlíně. Věříme, že se nám během velmi krátké doby podařilo díky marketingovým a PR aktivitám zvýšit povědomí o značce BodyBody a nové tréninkové technologii, což přispělo k úspěšnému rozjezdu a z čehož bude nadále profitovat i náš franchisant. Rádi bychom expandovali do všech větších měst po celé České republice. Za vhodné lokality považujeme především ty, které jsou poblíž obchodních a business center, v přízemí budov a možností parkování. Do konce roku počítáme v partnerství s našimi franchisanty s otevřením 5 až 10 nových studií.
Co by měl Váš franchisant splňovat?
Náš franchisant by měl mít především odhodlání a tah na branku. Je pro nás též velmi důležité, aby se ztotožnil s naší inovativní fitness metodou a měl touhu ji šířit. Profesionální přístup od našich franchisantů vyžadujeme, neboť ten je potřeba i při jejich vztahu s budoucími klienty. Náš koncept je postaven na 100%-ní orientaci na klienta, neboť víme, že je to to, co klienti vyhledávají a co zaručí dlouhodobý úspěch. Sportovní nadšení a zkušenosti z oblasti fitness a sportu jsou velkou výhodou, ne však podmínkou. Osobně si myslím, že člověka podnikání více baví, je-li to v oboru, který je mu blízký.
Jak byste popsal konkurenci a trendy na trhu fitness studií?
Nedávná mezinárodní studie ukázala, že fitness je v současné době nejrozšířenějším světovým sportem. Dle této studie pravidelně cvičí 39% lidí, přičemž 61% z nich dává přednost fitness před jinými aktivitami jako např. běh, cyklistika, plavání, týmové sporty apod. Dalších 39% momentálně pravidelně necvičí, ale chtějí a především zde se skrývá značný potenciál růstu. Zbývající menšina se pak o cvičení nezajímá vůbec. Myslím si, že být konkurenceschopným na trhu fitness a zaujmout právě i ty, kteří momentálně necvičí, znamená přijít s něčím novým a nabízet nadstandardní služby zákazníkům. Těm, kteří již pravidelně cvičí, nabízí BodyBody možnost trénovat jinak a efektivněji než doposud a zároveň tzv. „nakopává“ ty, kteří pravidelně necvičí, aby s pravidelnými tréninky vůbec začali.
Jací klienti k Vám chodí?
BodyBody během pouhého půlroku své existence oslovil a nadchnul stovky klientů a jsme rádi, že mezi ně patří právě i ti, kteří doposud pravidelně necvičili. Jedním z našich cílů je přivést k pohybu a zdravému životnímu stylu, co největší skupinu lidí. Naše metoda je osvědčeným způsobem, jak nastartovat metabolismus a tělo k pravidelnému pohybu nebo jak si ještě více zvýšit a vylepšit svůj výkon a kondičku. Zároveň je v souladu s posledními trendy na trhu fitness studií, které se zaměřují především na efektivní a časově úsporné metody cvičení.
Jak vůbec probíhá trénink u BodyBody?
Chceme, aby se zákazník u nás cítil příjemně a dostala se mu vysoká úroveň služeb. Na zákazníka, který k nám chodí trénovat, čeká privátní a velmi příjemně zařízené studio. Nejprve dostane tréninkové oblečení, ručník a iontový nápoj na doplnění minerálů a iontů, které se u cvičení ztrácí. Po převlečení na něj čeká zkušený osobní trenér, který klientovi po celou dobu tréninku ukazuje efektivní cviky, koriguje ho a motivuje. Trenér nastavuje intenzitu elektrického impulsu nebo-li zátěže a monitoruje výsledky klienta, jak se mění jeho BMI hodnoty a dává mu doporučení, jak se vhodně stravovat. Po tréninku se klient občerství sacharidovo-proteinovým nápojem. Klienti k nám chodí bez žádné tašky na cvičení, neboť vše u nás dostanou.
PŘEČTI ČLÁNKY
![](https://img.franchising.pl/cz/f72/ead/1m5a0537.jpg)
Filipa a Anetu Novákovi přivedla k myšlence podnikat s franšízou BodyBody maminka. Jaký byl start jejich byznysu?
Radku Růžičkovou přivedla k franšíze BodyBody láska ke sportu. Čím ji právě tato značka oslovila?
Zájemci o franšízu BodyBody si mohou vybrat ze dvou typů licencí. Jaká investice na ně čeká?
„Letos chceme s konceptem BodyBody Home & Office expandovat i mimo Prahu, prozrazuje Ivana Aquin," spolumajitelka franšízy BodyBody.
Podle České komory fitness muselo kvůli jarním protikoronavirovým opatření až 10 % fitness center ukončit provoz. Jak si dnes stojí franšízanti BodyBody?
Nejčtenější
![](https://img.franchising.pl/cz/583/6dc/mcdonalds-zajawa.jpg)
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Tomáš Grec získal v rámci sítě Next reality ocenění za franšízovou pobočku s největším obratem. Jak se mu podařilo tohoto úspěchu dosáhnout?
Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
„Meziročně nám poptávka po stěhování, vyklízení a úklidech roste o 50 %,“ říká Bc. Radek Straka (Jr.), ředitel franšízové sítě Extra Services.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.