Revoluční koncept
Trh fitness se stává více konkurenčnějším. Čím se koncept BodyBody od ostatních fitness liší?
BodyBody narozdíl od ostatních fitness studií nabízí zákazníkům možnost trénovat s velmi efektivní technologií, která je založená na elektrické stimulaci svalů. Naši zákazníci díky této technologii efektivně procvičí 90% svalové hmoty během pouhých 20 minut. Impulsy pronikají i do hluboce umístěných svalů a člověk tak během provádění nejrůznějších cviků posiluje např. biceps a triceps zároveň. Po celou dobu tréninku cvičí všechny hlavní svalové partie zároveň, což u běžného tréninku možné není. Proto o našem tréninku říkáme, že se jedná o časově nejefektivnější trénink současnosti.
Proč jste se rozhodli rozšiřovat BodyBody pomocí franchisové spolupráce?
BodyBody rozšiřujeme pomocí franchisové spolupráce, neboť potenciál pro růst vidíme značný a rozšiřovat se prostřednictvím franchisové spolupráce je pro nás nejlepší způsob, jak během krátké doby expandovat a nabídnout možnost trénovat s BodyBody, co největší skupině zájemců. Zkušenosti ze zahraničí jsou takové, že dlouhodobě se daří především franchisovým konceptům, které mají silnou podporu z centrály, nastavené standardy a silnou značku přitahující zákazníky, kterou si malý byznys nemůže dovolit budovat. Víme, že my budeme úspěšní pouze tehdy, když naši franchisanti budou úspěšní, proto jsme připraveni je maximálně podpořit a předat jim naše zkušenosti.
Jak se daří Vašim vlastním fitness? Do jakých míst byste chtěli směřovat?
Momentálně provozujeme dvě vlastní studia. První jsme otevřeli v listopadu v Praze na Andělu a už v únoru, po třech měsících provozu, jsme v něm dosáhli bodu zvratu, kdy výnosy pokryly provozní náklady. Velmi krátce po úspěšném rozjezdu studia na Andělu jsme na konci ledna otevřeli druhé studio v Praze v Karlíně. Věříme, že se nám během velmi krátké doby podařilo díky marketingovým a PR aktivitám zvýšit povědomí o značce BodyBody a nové tréninkové technologii, což přispělo k úspěšnému rozjezdu a z čehož bude nadále profitovat i náš franchisant. Rádi bychom expandovali do všech větších měst po celé České republice. Za vhodné lokality považujeme především ty, které jsou poblíž obchodních a business center, v přízemí budov a možností parkování. Do konce roku počítáme v partnerství s našimi franchisanty s otevřením 5 až 10 nových studií.
Co by měl Váš franchisant splňovat?
Náš franchisant by měl mít především odhodlání a tah na branku. Je pro nás též velmi důležité, aby se ztotožnil s naší inovativní fitness metodou a měl touhu ji šířit. Profesionální přístup od našich franchisantů vyžadujeme, neboť ten je potřeba i při jejich vztahu s budoucími klienty. Náš koncept je postaven na 100%-ní orientaci na klienta, neboť víme, že je to to, co klienti vyhledávají a co zaručí dlouhodobý úspěch. Sportovní nadšení a zkušenosti z oblasti fitness a sportu jsou velkou výhodou, ne však podmínkou. Osobně si myslím, že člověka podnikání více baví, je-li to v oboru, který je mu blízký.
Jak byste popsal konkurenci a trendy na trhu fitness studií?
Nedávná mezinárodní studie ukázala, že fitness je v současné době nejrozšířenějším světovým sportem. Dle této studie pravidelně cvičí 39% lidí, přičemž 61% z nich dává přednost fitness před jinými aktivitami jako např. běh, cyklistika, plavání, týmové sporty apod. Dalších 39% momentálně pravidelně necvičí, ale chtějí a především zde se skrývá značný potenciál růstu. Zbývající menšina se pak o cvičení nezajímá vůbec. Myslím si, že být konkurenceschopným na trhu fitness a zaujmout právě i ty, kteří momentálně necvičí, znamená přijít s něčím novým a nabízet nadstandardní služby zákazníkům. Těm, kteří již pravidelně cvičí, nabízí BodyBody možnost trénovat jinak a efektivněji než doposud a zároveň tzv. „nakopává“ ty, kteří pravidelně necvičí, aby s pravidelnými tréninky vůbec začali.
Jací klienti k Vám chodí?
BodyBody během pouhého půlroku své existence oslovil a nadchnul stovky klientů a jsme rádi, že mezi ně patří právě i ti, kteří doposud pravidelně necvičili. Jedním z našich cílů je přivést k pohybu a zdravému životnímu stylu, co největší skupinu lidí. Naše metoda je osvědčeným způsobem, jak nastartovat metabolismus a tělo k pravidelnému pohybu nebo jak si ještě více zvýšit a vylepšit svůj výkon a kondičku. Zároveň je v souladu s posledními trendy na trhu fitness studií, které se zaměřují především na efektivní a časově úsporné metody cvičení.
Jak vůbec probíhá trénink u BodyBody?
Chceme, aby se zákazník u nás cítil příjemně a dostala se mu vysoká úroveň služeb. Na zákazníka, který k nám chodí trénovat, čeká privátní a velmi příjemně zařízené studio. Nejprve dostane tréninkové oblečení, ručník a iontový nápoj na doplnění minerálů a iontů, které se u cvičení ztrácí. Po převlečení na něj čeká zkušený osobní trenér, který klientovi po celou dobu tréninku ukazuje efektivní cviky, koriguje ho a motivuje. Trenér nastavuje intenzitu elektrického impulsu nebo-li zátěže a monitoruje výsledky klienta, jak se mění jeho BMI hodnoty a dává mu doporučení, jak se vhodně stravovat. Po tréninku se klient občerství sacharidovo-proteinovým nápojem. Klienti k nám chodí bez žádné tašky na cvičení, neboť vše u nás dostanou.
PŘEČTI ČLÁNKY
Filipa a Anetu Novákovi přivedla k myšlence podnikat s franšízou BodyBody maminka. Jaký byl start jejich byznysu?
Radku Růžičkovou přivedla k franšíze BodyBody láska ke sportu. Čím ji právě tato značka oslovila?
Zájemci o franšízu BodyBody si mohou vybrat ze dvou typů licencí. Jaká investice na ně čeká?
„Letos chceme s konceptem BodyBody Home & Office expandovat i mimo Prahu, prozrazuje Ivana Aquin," spolumajitelka franšízy BodyBody.
Podle České komory fitness muselo kvůli jarním protikoronavirovým opatření až 10 % fitness center ukončit provoz. Jak si dnes stojí franšízanti BodyBody?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Roste počet značek, které míří na náš trh. Které franšízové spolupráce můžete chytit hned na startu?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Flexibilita, inovativní přístup a schopnost reagovat na změny budou zásadní pro úspěch,“ vzkazuje budoucím franšízantům Marek Halfar, CEO poradenské společnosti PROFIT system.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.