Vše pro zákazníka

Kategorie obchodu loni dle Franchising Reportu, který zpracovala firma PROFIT system, zaznamenala vysoký nárůst a porazila i služby. Hodně se dařilo zejména franchisovým konceptům působících v maloobchodu. Na bázi franchisy působí i společnost Zepter International, která prodává spotřební zboží. Pro svůj rozvoj využívá i partnerských prodejen Zepter Partner.
Na českém trhu se společnost Zepter International rozvíjí už 23 let a za tu dobu se podařilo zprovoznit přes 70 regionálních partnerských kanceláří, 6 vlastních poboček a 2 kamenné obchody v Praze. Posláním firmy zůstává, jako u každého podnikání, spokojený zákazník, čemuž firma obětuje veškerý čas a energii. „Budeme se dále zaměřovat na podporu pozitivního povědomí o značce Zepter a jejích produktech,“ říká generální ředitel firmy Ciaran Seamus Kelly a společně s tím dodává, že společnost hodlá získat další obchodní konzultanty.
Společnost Zepter International nabízí pomocí prezentací přes 750 výrobků ve 4 programech. Hlavním a největším je Home Art, kde prodává výrobky pro zdravé vaření. Dalšími kategoriemi jsou Home Care se systémy pro péči o zdravější domácnost, Medical s lékařskými přístroji a sortiment se švýcarskou kosmetikou a hodinkami Cosmetics & Luxury. Loni firma získala ocenění Czech Superbrands Awards.
PŘEČTI ČLÁNKY

Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
CrossCafe přichází s novým konceptem franšízingu. Kavárny buduje ve vlastní režii a nabízí je k odkupu až když jsou ziskové. Franšízant získá klientelu a vyškolený personál.
Stravování v krabičkách se prosadilo v českých domácnostech i kancelářích. Jak na to jde česká franšíza FITeat?
Špagetka je franšíza s čerstvými těstovinami, kávou a zmrzlinou má originální receptury i způsob lokace trucků. Jak tento koncept funguje v praxi?
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem