Vše pro zákazníka

Kategorie obchodu loni dle Franchising Reportu, který zpracovala firma PROFIT system, zaznamenala vysoký nárůst a porazila i služby. Hodně se dařilo zejména franchisovým konceptům působících v maloobchodu. Na bázi franchisy působí i společnost Zepter International, která prodává spotřební zboží. Pro svůj rozvoj využívá i partnerských prodejen Zepter Partner.
Na českém trhu se společnost Zepter International rozvíjí už 23 let a za tu dobu se podařilo zprovoznit přes 70 regionálních partnerských kanceláří, 6 vlastních poboček a 2 kamenné obchody v Praze. Posláním firmy zůstává, jako u každého podnikání, spokojený zákazník, čemuž firma obětuje veškerý čas a energii. „Budeme se dále zaměřovat na podporu pozitivního povědomí o značce Zepter a jejích produktech,“ říká generální ředitel firmy Ciaran Seamus Kelly a společně s tím dodává, že společnost hodlá získat další obchodní konzultanty.
Společnost Zepter International nabízí pomocí prezentací přes 750 výrobků ve 4 programech. Hlavním a největším je Home Art, kde prodává výrobky pro zdravé vaření. Dalšími kategoriemi jsou Home Care se systémy pro péči o zdravější domácnost, Medical s lékařskými přístroji a sortiment se švýcarskou kosmetikou a hodinkami Cosmetics & Luxury. Loni firma získala ocenění Czech Superbrands Awards.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízantům prodejní sítě krmiv pro domácí zvířata Husse se daří české zákazníky oslovovat díky showroomům. Nikde jinde na světě je nenajdou.
Po 30 letech se značka Benzina vrací na slovenský trh. Šanci k podnikání nabídne i franšízantům.
Zájem ze strany klienta přiměl společnost Uhlí Morava k vytvoření franšízového konceptu. Jaké má firma další plány v rozhovoru prozradil ředitel společnosti Lukáš Kubín.
Po několikaleté expanzi je český trh pro naše prodejny již naplněn, zajímavým lokalitám se ale nebráníme, říká zakladatel tuzemské franšízové sítě Oxalis čaj&káva Petr Zelík.
Franšízové sítě obchodů s pánskou módou Repablo působí v Polsku, Česku a na Slovensku. Do vínku dostávají pobočky od franšízora například podporu prodeje skrze e-shop.
Nejčtenější

Zahraniční značky mají stále zájem expandovat do Česka. Jejich chuť ukousnout si alespoň kousek z koláče českých zákazníků nezkazila ani pandemie.
Navzdory pandemii největší IT škola v regionu CEE pokračuje v expanzi. Své programovací kurzy nabídne v Rakousku a Španělsku. Franšízovou licenci nabízí také pro ČR.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Rok 2020 byl pro podnikatele z řady oborů složitý. Do jakých oblastí se v roce 2021 vyplatí investovat?
Síť Partners Marketů se loni rozrostla o 12 nových poboček, zvýšila se i výkonnost jednotlivých franšízantů. Do budoucna uvažuje o expanzi na zahraniční trhy.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem