Na kebab do franchisy

Slovenská společnost Mr. KEBAB se rozhodla prorazit se svým gastronomickým fastfoodovým konceptem na našem trhu pomocí franchisové spolupráce. Ve vlastní režii provozuje zatím dvě pobočky v Košicích a i na Slovensku chce rozšířit síť vhodnými franchisanty. „Česko i Slovensko jsou v mnoha ohledech blízké trhy, proto jsme se rozhodli vybudovat síť na obou trzích,“ dodává majitel společnosti Ľubor Lelovits.
U našich sousedů se už vyjednává o nových provozovnách, kde se bude prodávat jídlo na bázi kebabu. „Připravujeme otevření restaurací v Trnavě a Žiliny. Fakticky jsme zahájili rozšiřování jen letos, protože doteď probíhala finalizace celého projektu do podoby konečných smluvních podmínek,“ doplňuje Ľubor Lelovits. Franchisové pobočky Mr. KEBAB by firma ráda provozovala zejména ve městech nad 30 tisíc obyvatel, ve velkých městech se nebrání více pobočkám.
Podnikatel, který by měl zájem o provozování franchisové restaurace Mr. KEBAB, se musí připravit na investice v hodnotě 40 až 80 tisíc eur v závislosti na velikosti provozovny. Licence vyjde na 10 tisíc eur. Požadavky na prostor se liší na základě preference podnikatele, jaký typ chce provozovat. Může provozovat normální pobočku se sezením, ale možný je i exteriérový stánek.
PŘEČTI ČLÁNKY

Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
„V současné nepředvídatelné době bych jako začínající podnikatel dal přednost franšíze před nezávislostí," říká Lubor Lelovits, franšízor Mr. Kebab.
Fastfoodové franšízy jsou v kurzu. Pro mnohé představují šanci na rozjetí byznysu v gastrooboru. Jednou ze značek, které chtějí uspět i u nás, je Mr. Kebab.
„V Česku stále hledáme master-franšízanta, hlásit se však mohou i zájemci o provozování jedné pobočky Mr. Kebab," říká majitel a zakladatel této sítě Ľubor Lelovits.
Na domácím trhu pozice franšízy Mr. Kebab sílí. Podaří se jí uspět i u nás?
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...