Důraz na vzdělání dětí
Proč jste se rozhodla rozvíjet Vaše vzdělávací centra pomocí franchisy?
V konceptu Go Kids center je stěžejní unikátní filozofie přístupu k výchově a vzdělávání dětí. Jedná se o respektující a láskyplný přístup založený na moderních poznatcích vědy o přirozeném rozvoji jedince. Každé centrum potřebuje svoje "srdce" - tj. člověka, který se s touto filozofií stotožňuje a přináší mu vnitřní radost vytvářet přátelské a podnětné prostředí pro podobně naladěné rodiče a děti. Takové "srdce" je těžké najít v roli zaměstnance, protože většina lidí, kteří mají schopnost jím být, mají zároveň ambici centum vlastnit, proto se již od počátku rozvíjíme cestou partnerských center, které rostou pod vedením svých majitelů. Zatím všechna centra jsou vlastněna ženami, které k jejich zřízení přistoupily mimojiné i proto, aby vytvořily podnětné místo i pro své vlastní děti (i když samozřejmě to není podmínkou). Naše heslo je "S láskou a rozumem" - když podnikáte s láskou a rozumem, máte z toho dobrý pocit i finanční zajištění, když vychováváte děti s láskou a rozumem - vyrůstají vám šťastné děti dosahující svého potenciálu, které mají schopnost měnit náš svět k lepšímu.
Do jakých měst byste ráda rozšířili svá vzdělávací centra Go Kids především?
Zatím máme pouze 5 center, takže seznam měst by byl dlouhý. Myslím, že má smysl otevřít centrum v každém městě, které má spádovou oblast nad 20,000 obyvatel. Ve velkých městech jako v Praze a Brně by mohlo být center i více. Máme například rozjednaný ideální prostor na Praze 5 a hledáme někoho, kdo by tam založil centrum. Stále je prostor i ve velkých městech jako je Ostrava, Liberec, Olomouc, Ústí nad Labem, Plzeň, Hradec Králové, České Budějovice nebo Pardubice.
Co hledáte u potenciálních franchisantů? Co by měli splňovat?
Majitel Go Kids centra by měl především mít rád děti, vzdělávání a práci s lidmi. Ideálně by měl mít zkušenosti s lektorováním a to jak kurzů pro děti, tak i pro dospělé, ale není to podmínkou. Při vedení centra je důležité mít schopnost vést a motivovat lidi a vytvářet si dlouhotrvající vztahy s klienty. Velkou výhodou je pokud už má nějaké podnikatelské zkušenosti a to třeba i v neziskovém sektoru. Mohou to být napřiklad maminky, které založily a vedly mateřské centrum nebo lektorky programů pro děti a rodiče, nebo i majitelky jazykových škol, které mají zájem o rozšíření nabídky i pro miminka a batolata. Nemáme žádný přesný profil franchisanta kromě toho, že souzní s našim přístupem k výchově a vzdělávání a má chuť podnikat v tomto oboru.
Jak se díváte na konkurenci? Čím se liší Vaše centrum od ostatních?
V České republice by se Go Kids centrum dalo srovnat s konceptem rodiných nebo mateřských center, které nabízí různé vzdělávací programy pro rodiče a děti. Taková centra jsou většinou založena skupinou aktivních maminek na rodičovské dovolené a nabízí programy dle jejich zájmů a úměrné věku jejich dětí. Go Kids centra jsou oproti nim profesionálně vedená, takže je v nich záruka odborného vedení u každého programu a je zajištěna stabilní široká škála programů pro různé věkové skupiny a různé oblasti rozvoje. Také je u v nich jednotná filozofie a přístup k dítěti i rodiči, která se u rodinných center město od města liší. Pokud jde o jesličky nebo školky, tam je nabídka v ČR široká - v Go Kids centrech se inspirujeme principy montessoriovské pedagogiky jako respektující, láskyplný přístup k dítěti, připravené podnětné prostředí a přidáváme k nim moderní metody jako například při učení angličtiny, kde se zaměřujeme na dosažení bilingválnosti. Go Kids centra jsou určena pro podobně naladěné rodiče, kteří hledají kvalitní vzdělávací zařízení s filozofií individálního přístupu a svobodného rozvoje osobnosti.
Jaké programy ve svých centrech nabízíte? O jaké je největší zájem?
Nabízíme mnoho různých kurzů pro děti již od 2 měsíců až po školní věk. V současné době je nejvíce programů v kategorii miminek a batolat s rodiči, nové programy stále přidáváme. Asi nejznámější jsou programy Baby Signs - znakování s miminky a batolaty a Go Kids English - angličtina od 6 měsíců nejprve se znakováním a později s prvky Montessori pedagogiky. Velký zájem je i o programy Rozvíjím se, kam patří i úspěšný program na učení dětí na nočník Šikulky bez plenky. Novinkou od letošního září je program Poznáváme svět s prvky Montessori pro děti od jednoho roku. V nabídce jsou ale i semináře pro rodiče o emočním rozvoji dětí, výchově a inovativní pedagogice. Ve výuce angličtiny pokračujeme u školních dětí s programem Scientific Learning založeném na neurovědeckých poznatcích, který kromě dokonalého zvládnutí angličtiny pomáhá i s celkovým zlepšením akademických výsledků žáků a studentů. Součástí center jsou i školičky s prvky Montessori, do kterých se často hlásí děti, které nejprve navštěvovaly programy pro miminka a batolata.
PŘEČTI ČLÁNKY
Makedonská franšízová síť IQ UP! Rozvíjí inteligenční kompetence dětí. Model vzdělávacích programů nyní nabízí i na našem trhu.
„Naše franšízy vedou většinou ženy, které jsou aktivní a motivované dosahovat výsledků vlastními silami,“ říká manažerka Helen Doron English Barbora Tošenovská.
Máte podnikavého ducha a talent pro práci s dětmi? Seznamte se Helen Doron English.
Originální vzdělávací franšízový program pracuje s oblíbenou dětskou stavebnicí. Čím by mohly jejich kurzy zaujmout u nás?
„Každý, kdo rozpozná krásu našeho vzdělávacího poslání, je způsobilý stát se franšízantem Young Engineers,“ říká zakladatel tohoto amerického vzdělávacího konceptu Amir Asor.
Nejčtenější
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšízová síť Yves Rocher patří k nejstarším konceptům na našem trhu. Jak franšízor pracuje na udržení pozice na trhu a co nabízí franšízantům?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Ve Varšavě se od 24. do 26. října koná další ročník franšízového veletrhu. Prozradíme vám, proč si tuto největší středoevropskou akci s touto tématikou zapsat do diáře.
Ať je ekonomická situace jakákoli, lidé vždy řeší své finance. Jak díky tomu roste franšízová síť Broker Point Premium odpovídá Jan Lener, ředitel odboru marketingu Broker Consulting.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické