ČAF má nového člena

Česká asociace franchisingu pokračuje v rozšiřování své členské základny. V srpnu do svých řad přivítala dalšího přidruženého člena BUS TV, jež přináší formát vysílání na LCD obrazovkách v městské hromadné dopravě. LCD obrazovky provozuje společnost TTV LCD.
V současné době se koncept BUS TV může pochlubit 732 obrazovkami v nabídce, které jsou instalovány v 550 vozidlech v 17 městech Česka. „Snažíme se cestujícím přinášet zajímavé informace či kreativní reklamní kampaně a tím jim zpříjemnit jejich cestu do zaměstnání či školy,“ vyplývá z vyjádření společnosti. Měsíčně dokáže společnost svými LCD televizory oslovit přes 14 milionů diváků.
Společnost TTV LCD je schopna instalovat obrazovky nejen do autobusů, ale také do tramvají i trolejbusů. Posledním městem, kam se koncept BUS TV dostal, se stalo město Olomouc, kde se obrazovky objevily v srpnu. BUS TV se také stala mediálním partnerem konference Franchising forum 2014, která se uskuteční 14. října v Praze.
PŘEČTI ČLÁNKY

Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Logistika, přeprava, tisk a marketing na jednom místě. Franšízová síť s touto kombinací uspěla už v 50 zemích světa. Nyní hledá franšízanty také pro český trh.
„Chceme zvýšit dosah našich programů a přinést novinky, které podnikatelům usnadní nejen řízení firem, ale i jejich osobní rozvoj,“ říká Šimon Mastný, ředitel franšízy TAB Board.
Franšízová síť Extéria Market řeší u podnikatelů a institucí otázky BOZP a PO. Formu spolupráce nám přiblížil Jaroslav Mesarčík, regionální manažer společnosti.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
Fúze s Angličany zajistila M&M realitám první místo na trhu v ČR, velký úspěch ryze české realitní kanceláře.
Ochrana značky není jen formalita. Tereza Hrabáková z advokátní kanceláře Havel & Partners vysvětluje, co vše je potřeba zvážit již před registrací a jakým chybám se vyhnout.