ČAF má nového člena
Česká asociace franchisingu pokračuje v rozšiřování své členské základny. V srpnu do svých řad přivítala dalšího přidruženého člena BUS TV, jež přináší formát vysílání na LCD obrazovkách v městské hromadné dopravě. LCD obrazovky provozuje společnost TTV LCD.
V současné době se koncept BUS TV může pochlubit 732 obrazovkami v nabídce, které jsou instalovány v 550 vozidlech v 17 městech Česka. „Snažíme se cestujícím přinášet zajímavé informace či kreativní reklamní kampaně a tím jim zpříjemnit jejich cestu do zaměstnání či školy,“ vyplývá z vyjádření společnosti. Měsíčně dokáže společnost svými LCD televizory oslovit přes 14 milionů diváků.
Společnost TTV LCD je schopna instalovat obrazovky nejen do autobusů, ale také do tramvají i trolejbusů. Posledním městem, kam se koncept BUS TV dostal, se stalo město Olomouc, kde se obrazovky objevily v srpnu. BUS TV se také stala mediálním partnerem konference Franchising forum 2014, která se uskuteční 14. října v Praze.
PŘEČTI ČLÁNKY
Networking mění kontakty v kontrakty
/15.09.2025
Business Network International (BNI) funguje už 37 let a patří k největším networkingovým sítím na světě. Jak vypadá spolupráce s franšízanty?
TAB Board chce růst do dalších regionů Česka. Jaké franšízanty hledá a proč roste poptávka po sdílení zkušeností a koučinku i v době umělé inteligence?
Synergy Stocktaking nabízí franšízovou příležitost v oblasti inventarizace zásob. Zájemci získají kompletní technologické vybavení, podporu centrály i první klienty.
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Networking, který funguje. Franšíza Business for Breakfast spojuje podnikatele už 15 let. Představuje efektivní způsob, jak získat zakázky díky osobním doporučením.
Nejčtenější
Vůně kvalitní kávy a úspěchu
/10.01.2017
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Zájem o zakládání nových podniků již delší dobu roste. Data ukazují, že čísla převyšují i rekordní loňský rok. Pozornost si získává i trh s franšízami a to nejen u zdejších značek.