Tisícovka do šesti let

Koncepty se sendvičovými specialitami ovládají oblast gastronomie ve franchisingu. Americký řetězec Quiznos, jež v portfoliu nabízí sendviče, saláty a polévky, pokračuje v další expanzi. Nejvíce tato síť roste v sedmi zemích Asie a Středního východu. V rámci zahraniční franchisové expanze si za cíl dala otevřít 1000 restaurací ve více než 40 zemích světa do konce roku 2020.
Franchisová spolupráce byla klíčem k otevření dveří do celého světa. "V zahraničí vidíme skvělé příležitosti pro další rozvoj a růst naší společnosti," řekl Kenneth Cutshaw, prezident pro mezinárodní rozvoj Quiznos. První restaurace se začaly otevírat v Malajsii, Indonésii a Tchaj-wanu. V příštím roce by měl malajsijský master-franchisant pomoci Quiznos uspět i v Číně. Tam chtějí představitelé této sítě otevřít až 1500 restaurací během 11 let.
Sendviče budou moci ochutnat i zákazníci na arabském poloostrově. Hlavní franchisový partner, Royal Bun Café, otevřel první restauraci ve Spojených arabských emirátech letos v září. „Na základě této expanze se síť Quiznos stane jednou z největších značek ve Spojených Arabských Emirátech," řekl Saeed Al Jabri, generální ředitel Royal Bun Café.
Řetězce mající v nabídce sendviče jsou oblíbené i u nás. Nejrozvinutější je u nás franchisový koncept Bageterie Boulevard, který zastupuje společnost Crocodille. V tuzemsku už otevřela 19 restaurací. Na českém trhu se také snaží více expandovat americký koncept Subway. Ten sice na celém světě provozuje přes 45 tisíc poboček, avšak u nás se zatím moc nerozvinul. Otevřeno je zde 15 restaurací.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Franšízy s „jídlem do ruky“ musí rychle reagovat na zákaznické trendy. Ty nám přiblíží manažerka pro rozvoj franšízové sítě Bageterie Boulevard a 360Pizza Markéta Krejčíková.
Zájemce o franšízové podnikání v gastronomii by nemělo minout spojení značek Bageterie Boulevard a 360Pizza. Letos začali dokonce konkurovat americkým fastfoodům na dálnicích.
Zdeněk Polášek a Martin Lehocký jsou již zkušení franšízanti. Ke dvěma franšízovým pobočkám Bageterie Boulevard přidali i jednu z konceptu 360Pizza.
Síť Bageterie Boulevard se neustále zvětšuje. Nové pobočky najdeme v Praze i v regionech.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...