Subway

Informace o franchisovém systému
Popis franšízového systému
Restaurace Subway® nabízí širokou nabídku sendvičů, wrapů a salátů i pro vegetariány, a také výbornou kávu a sušenky několika příchutí. První restaurace, v níž zakladatel značky Subway připravoval sendviče přímo před hosty dle jejich přání, byla otevřena v roce 1965 ve městě Bridgeport ve státě Connecticut v USA.
Od té doby se koncept úspěšně rozšířil po celém světě. Koncept Subway je výjimečný tím, že funguje přes 50 let a každá restaurace Subway je vlastněna a provozována franšízantem. Franšízant je samostatný podnikatel, který vede svůj podnik pod jménem franšízového konceptu, využívá z toho plynoucí podpory a dodržuje pravidla stanovená tímto franšízovým konceptem.
Jako franšízant získáte know-how a podporu Subway, na niž se můžete spolehnout.
Bezplatná infolinka pro ČR: 800-700-498
Subway® je registrovanou ochrannou známkou společnosti Subway IP, LLC. © 2020 Subway IP, LLC.
Vlastní provozovny
Všechny restaurace Subway jsou vlastněny franšízanty.
Franšízové provozovny
Franšízantem se můžete stát na území celé ČR.
Ve světě je značka Subway zastoupena ve více než 100 zemích. Všechny nově otevírané restaurace jsou již v moderním dekoru “Fresh Forward”. Stávající restaurace jsou do nového dekoru postupně přebudovávány.
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Intenzivní dvoutýdenní úvodní trénink v zahraničním školícím centru.
- Spolupráce při vyhodnocení vhodné lokality pro restauraci.
- Příprava designu restaurace dle možností konkrétního prostoru.
- Připojení na síť dodavatelů pro značku Subway.
- Průběžný vzdělávací systém pro franšízanty a jejich zaměstnance.
- Marketingová podpora.
- Propracovaný systém provozu včetně provozního manuálu a nepřeržité poradenství.
Potřebná počáteční investice
- Celková vstupní investice: cca 120.000 - 290.000 Eur.
- Marketingová podpora: 4,5%
- Průběžný franšízový poplatek: 8 %
Základní požadavky
- Precizní dodržování pravidel provozování restaurace v rámci systému Subway.
- Vůle učit se novým postupům.
- Organizační schopnosti a dovednosti.
- Dostatečný finanční kapitál.
Základní požadavky na franchisanta:
- Ztotožněný s hodnotami značky.
- Finančně zdatný manažer s podnikatelským nadáním.
- Zodpovědný týmový hráč se schopností motivovat a vést kolektiv.
- Vůdčí typ, který proaktivně řídí svou restauraci nebo restaurace.
- Úspěšný absolvent intenzivního dvoutýdenního úvodního školení.
- Zkušenosti s gastro provozem jsou výhodou, ale nejsou podmínkou, protože Vás v Subway vše potřebné naučíme.
Informace o franšízorovi

Subway International B.V.
Zastoupení pro ČR:
Subway Vermietungs und Servicegesselschaft m.b.H., org. sl.
Jankovcova 1603/47a, 170 00 Praha 7
+420 233 310 135
800 700 498 (bezplatná linka)
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Irena Schlosserová schlosserova_i@subway.com
Více informací
Správcem osobních údajů je Subway International B.V. (Zastoupení pro ČR:
Subway Vermietungs und Servicegesselschaft m.b.H., org. sl.
Jankovcova 1603/47a, 170 00 Praha 7). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Subway a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na subway.com.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější

Po výrazném propadu tržeb se restaurace Subway vrací na loňská čísla. Čím novým franšízanti osloví zákazníky?
Současná situace v České republice podnikání příliš nenahrává. Budou franšízové značky těmi, které se s krizí vypořádají lépe?
Dlouhotrvající snížení tržeb může být pro řadu franšízantů likvidační. Subway jim tak snižuje poplatky. Po odvolání opatření se chce vrátit v plné síle.
Zvýšení prodejů, obratu i obohacená nabídka. Takový byl rok 2019 pro franšízu Subway u nás. Co chystá dál?
Ocenění si převzali jak tuzemské, tak i zahraniční sítě, které se u nás rozvíjí cestou franšízingu. Svého favorita zvolila i veřejnost.

Absence zahraničních turistů, studentů i lidí z kanceláří, to vše přimělo franšízový koncept CrossCafe uzavřít všechny pražské kavárny. V regionech se chce rozvíjet dál.
Koncept Frutisimo uzavřelo loni rekordní počet franšízových smluv. Podnikání pod jeho značkou láká nové partnery.
Skupina Crocodille plánuje na letošek rozšíření franšízových konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza. Své dveře zákazníkům by mělo otevřít 10 nových poboček.
„Rok 2021 bude mimo jiné ve znamení otevírání nových restaurací. Všechny budou v rukách franšízantů,“ říká Radim Foltýn, Franchising Director CZ&SK McDonald´s.
McDonald´s má za sebou úspěšný rok. A to i přesto, že fungování franšízantů a jejich poboček bylo omezeno.

„Musíme z této nešťastné doby vytěžit maximum. Kdy jindy investovat, když ne v krizi,“ říká Petr Fabík, investiční a franšízový manažer konceptu Mr.Sushito.
V roce 2021 otevřít 4 kavárny a expandovat alespoň do jednoho dalšího města. Takový je plán franšízové sítě CrossCafe.
Na konci října otevřel fastfoodový koncept McDonald´s již třetí pobočku ve Zlíně. Prostřednictvím franšízy chce expandovat nejen ve velkých městech a při dálnicích.
Na domácím trhu pozice franšízy Mr. Kebab sílí. Podaří se jí uspět i u nás?
Franšízový kavárenský řetězec Coffeeshop Company rozšiřuje své zastoupení na trhu i v době, kdy je situace gastronomických provozů ovlivněna vládními restrikcemi a opatřeními.
Omezení fungování gastronomických provozů nebude trvat věčně. Pokud je tedy vaším cílem podnikat v této oblasti, je ten správný čas na nalezení té pravé franšízy.

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.