Kebaby podávané od mistra

Ve fastfoodových řetězcích nalezneme především oblíbené hamburgery, avšak portfolio jídel v restauracích rychlého občerstvení nabízí více možností. Mezi ně se řadí například kebaby, na které se zaměřila společnost Mr. KEBAB, jež hodlá svůj stejnojmenný koncept rozšířit i do Čech. Pomocí franšízy se rozvíjí na Slovesnku a stejným způsob hodlá využít i u nás.
Loňský rok byl pro firmu Mr. KEBAB ve znamení zdokonalování konceptu, aby byl ve všech směrech připraven k expanzi. „Novinek a inovací bylo opravdu mnoho, ale naše mravenčí práce se vyplatila. Můžu říci, že i minulý rok pokračoval růst našeho obratu, který byl 10 %. Je to už třetím rokem, kdy naše tržby rostou,“ komentuje uplynulý rok jednatel firmy Ľubor Lelovits.
Zákazníci mohou zatím nakoupit kebaby na dvou místech v Košicích, avšak zájemci o franšízovou licenci, která vyjde na 10 tisíc eur, se ozývají i z jiných měst. Společnost vidí potenciál na Slovensku v počtu až 20 restauračních míst. Koncept firma nastavila jak na rozvoj na Slovensku, tak také v České republice. Nebrání se ale ani vstoupit do dalších států.
Nápad provozovat stánky s kebaby oceňují i jiní podnikatelé a zajímavý koncept bohužel vedl i k tomu, že firma Mr. KEBAB se setkala i s plagiátory. „V Maďarsku jsme vyhráli soudní spor o naši ochrannou známku. I na Slovensku se plagiátoři našli, tam však stačilo jen upozornění,“ vyjmenovává problémy Ľubor Lelovits s tím, že v Jižní Korey podvodníci už rozšiřují síť velmi podobnou té, co vymyslel Mr. KEBAB. Možnosti řešit problém až tak daleko jsou naneštěstí omezené.
Firma se ale nevzdává a expanzi do okolních států se nebrání. V jejím hledáčku jsou především Maďarsko a Rakousku, zájemci se ozývají i ze Španělska a Řecka. Základem však bude nejdříve uchopit koncept Mr. KEBAB tím správným směrem, než jej bezmyšlenkovitě rozvíjet.
PŘEČTI ČLÁNKY

Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
„V současné nepředvídatelné době bych jako začínající podnikatel dal přednost franšíze před nezávislostí," říká Lubor Lelovits, franšízor Mr. Kebab.
Fastfoodové franšízy jsou v kurzu. Pro mnohé představují šanci na rozjetí byznysu v gastrooboru. Jednou ze značek, které chtějí uspět i u nás, je Mr. Kebab.
„V Česku stále hledáme master-franšízanta, hlásit se však mohou i zájemci o provozování jedné pobočky Mr. Kebab," říká majitel a zakladatel této sítě Ľubor Lelovits.
Na domácím trhu pozice franšízy Mr. Kebab sílí. Podaří se jí uspět i u nás?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...