Kebaby podávané od mistra

Ve fastfoodových řetězcích nalezneme především oblíbené hamburgery, avšak portfolio jídel v restauracích rychlého občerstvení nabízí více možností. Mezi ně se řadí například kebaby, na které se zaměřila společnost Mr. KEBAB, jež hodlá svůj stejnojmenný koncept rozšířit i do Čech. Pomocí franšízy se rozvíjí na Slovesnku a stejným způsob hodlá využít i u nás.
Loňský rok byl pro firmu Mr. KEBAB ve znamení zdokonalování konceptu, aby byl ve všech směrech připraven k expanzi. „Novinek a inovací bylo opravdu mnoho, ale naše mravenčí práce se vyplatila. Můžu říci, že i minulý rok pokračoval růst našeho obratu, který byl 10 %. Je to už třetím rokem, kdy naše tržby rostou,“ komentuje uplynulý rok jednatel firmy Ľubor Lelovits.
Zákazníci mohou zatím nakoupit kebaby na dvou místech v Košicích, avšak zájemci o franšízovou licenci, která vyjde na 10 tisíc eur, se ozývají i z jiných měst. Společnost vidí potenciál na Slovensku v počtu až 20 restauračních míst. Koncept firma nastavila jak na rozvoj na Slovensku, tak také v České republice. Nebrání se ale ani vstoupit do dalších států.
Nápad provozovat stánky s kebaby oceňují i jiní podnikatelé a zajímavý koncept bohužel vedl i k tomu, že firma Mr. KEBAB se setkala i s plagiátory. „V Maďarsku jsme vyhráli soudní spor o naši ochrannou známku. I na Slovensku se plagiátoři našli, tam však stačilo jen upozornění,“ vyjmenovává problémy Ľubor Lelovits s tím, že v Jižní Korey podvodníci už rozšiřují síť velmi podobnou té, co vymyslel Mr. KEBAB. Možnosti řešit problém až tak daleko jsou naneštěstí omezené.
Firma se ale nevzdává a expanzi do okolních států se nebrání. V jejím hledáčku jsou především Maďarsko a Rakousku, zájemci se ozývají i ze Španělska a Řecka. Základem však bude nejdříve uchopit koncept Mr. KEBAB tím správným směrem, než jej bezmyšlenkovitě rozvíjet.

PŘEČTI ČLÁNKY

Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
„V současné nepředvídatelné době bych jako začínající podnikatel dal přednost franšíze před nezávislostí," říká Lubor Lelovits, franšízor Mr. Kebab.
Fastfoodové franšízy jsou v kurzu. Pro mnohé představují šanci na rozjetí byznysu v gastrooboru. Jednou ze značek, které chtějí uspět i u nás, je Mr. Kebab.
„V Česku stále hledáme master-franšízanta, hlásit se však mohou i zájemci o provozování jedné pobočky Mr. Kebab," říká majitel a zakladatel této sítě Ľubor Lelovits.
Na domácím trhu pozice franšízy Mr. Kebab sílí. Podaří se jí uspět i u nás?
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
„Díky propracovanému vzdělávacímu systému dokážeme na podnikání v realitách připravit i franšízanta bez předchozích zkušeností,“ říká Petr Zelenka, ředitel sítě Next Reality.
„Nízké náklady a rychlá návratnost dělají z Edukido ideální volbu pro ty, kteří chtějí podnikat a zároveň podpořit rozvoj dětí,“ říká provozní ředitel Bartłomiej Misztal.
Přinášíme aktuální žebříček nejúspěšnějších globálních franšízových značek. V TOP 10 nechybí franšízy známé z tuzemského trhu. Nejsilnějším sektorem zůstává gastro.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...