Letos s novou strategií
Jak byste zhodnotila rok 2014 pro franšízový koncept Husse?
Pro franšízový koncept značky Husse byl rok 2014 úspěšný a cíle, které si stanovila a také splnila. Došlo k rozšíření a změnám v týmu franšízantů Husse, což vedlo k dalšímu rozvoji prodejní sítě a nárůstu tržeb
Firma zaznamenala mnoho změn. Můžete je přiblížit?
Jako každý franšízový koncept tak i ten značky Husse prochází neustálým vývojem a změnami. I v minulém roce jsme se snažili o zlepšování prezentace našich produktů, zlepšovali jsme prodejní techniku a komunikaci se zákazníky. Jsme přesvědčeni, že všechny tyto kroky vedli k posílení našeho vzájemného vztahu s majiteli domácích mazlíčků
S jakými plány vstupujete do letošního roku?
V letošním roce přichází franšíza Husse s novou marketingovou strategií pro ještě lepší identifikaci značky na trhu s krmivy a doplňky pro psy a kočky. Dochází k úpravě loga a kompletního designu obalu, spojeného se sjednocením vizuálního stylu. Dále v průběhu roku přijdeme s novou koncepcí prodejní prezentace, která umožní oslovit i další skupiny potencionálních zákazníků a tím opět zvýšit jejich počet. V roce 2015 budeme pokračovat ve změnách a posilovaní prodejního týmu franšízantů.
Jak byste popsala trendy na trhu krmení pro zvířata?
Trendy na trhu s krmivy a doplňky pro zvířata se nestále vyvíjejí. Pozorujeme, že roste skupina zákazníků, která díky masivnímu rozvoji informačních kanálů požadují stále se zvyšující kvalitu výrobků a služeb.
Skupina Husse se umístila v TOP 100 nejlepších franšíz na světě. Můžete přiblížit plány Husse ve světě?
V roce 2014 a 2015 se franšíza Husse stala součástí žebříčku TOP 100 globálních franšíz. Toto výrazné a zároveň zavazující ocenění je pro značku Husse motorem pro její další rozvoj. Husse plánuje otevření nových poboček v Severní Americe , Evropě a Asii.
PŘEČTI ČLÁNKY

Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízový koncept Husse navýšil počet franšízantů na 37. Současně se pouští do připrav vlastního e-shopu.
Franšízanti a distributoři značky Husse měli v poslední době hodně práce. Češi totiž nakupovali zásoby jídla nejen pro sebe, ale i pro své mazlíčky.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem