UGO pomáhá Kofole

Právě příjmy z prodeje zeleninových a ovocných šťáv UGO, které se v prvním čtvrtletí zvýšily o 59 procent, mohou nápojářskému gigantovi dělat radost. Naopak celkové prodeje společnosti klesly v letošním prvním čtvrtletí meziročně o 3,8 procenta. Vliv na hospodářský výsledek měla dle vyjádření společnosti složitá situace na polském trhu a také fakt, že se firma snažila i přes riziko mírného snížení objemu prodejů soustředit na zvyšování ziskovosti.
Na zdravé nápoje vsadila Kofola v roce 2013, kdy koupila 75procentní podíl v síti juice barů Ugova čerstvá šťáva, která se na tuzemském trhu rozvíjela a i nadále rozvíjí prostřednictvím franšízových partnerů. Momentálně je díky tomu Kofola největším provozovatelem barů s čerstvou šťávou ve střední Evropě. Na trhu dnes totiž můžeme najít celkem 54 barů a salaterií, jejichž část provozují právě franšízanti.
„Soustředíme se nyní především na to, aby firma byla zisková v dlouhodobém horizontu. To s sebou obnáší i to, že krátkodobě mohou některé naše hospodářské ukazatele mírně klesat,“ říká Jannis Samaras, generální ředitel skupiny Kofola, a dále vysvětluje přístup firmy k ziskovosti: „Ziskovost je pro nás zcela klíčová především proto, abychom mohli nadále přinášet našim spotřebitelům inovace a zdravější nápoje.“
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť nabízí zdravější alternativu v oblasti fast foodu už bezmála dvacet let. Na inovacích se aktivně podílí i franšízanti.
S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
„Po době covidového „temna“ se opět rozhlížíme po příležitostech pro franšízovou spolupráci," říká Lukáš Prauss, ředitel rozvoje UGO Trade.
Franšízový koncept UGO Freshbarů a UGO Salaterií je připraven dál růst. Důležitou roli v něm sehrají kvalitní franšízanti.
Franšízová značka UGO otevřela svou největší Salaterii. Zákazníci pobočku nové generace najdou v samém centru Prahy.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...