Chytit svou šanci

Jak se ve Vašem byznysu projevilo oživení české ekonomiky?
Musím bohužel říci, že de facto nijak. Abychom rozvíjeli naši síť, musíme být aktivní v lokalitách, kde nejsme a sami hledáme místa a investory pro náš koncept.
Kdo je vašim typickým zákazníkem?
Našim typickými zákazníky jsou muži i ženy, kteří mají v průměru 28 let a středoškolské vzdělání.
Jaké jsou Vaše expanzní plány?
Aktuálně připravujeme otevření dvou poboček v Praze a jedné v Brně.
Jaké jsou požadavky vůči franšízantům, a to jak kapitálové, případně prostorové
Je to vždy trochu individuální, ale většinou chci, aby to byli mladí lidé, kteří chytí šanci za pačesy a budou své podnikání rádi dělat. Měli by být solventní aspoň tak, aby jim banka půjčila na výstavbu a stroje. Velikost prostor by neměla klesnout pod 1000 metů čtverečních.
Jaké jsou Vaše zkušenosti s franšízovou spolupráci?
V jednom případě špatnou, protože náš franšízant měl svoji hlavu a nenechal si radit od nás, porušoval neustále franšízovou smlouvu. V druhém případě je spolupráce naprosto úžasná a hned je vidět, že náš systém a naše standardy fungují a jsou ziskové. Je to hodně o kvalitě person a zapálení do tohoto podnikání.
Co mohou vaši franšízanti od vstupu do sítě čekat?
Nejdříve hromadu práce na přípravě projektu, pak náběh a vlastní život svého „fitka“ pod skvělou značkou Fitness Clubů Olgy Šípkové. Po ekonomické stránce rychlou návratnost investice a dlouhodobou ziskovost. Pak i hromadu spokojených klientů, kteří rádi cvičí právě v našich fit centrech.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť Original Barber Shop má už přes 60 provozoven a dál expanduje. Franšízantům nabízí tři možnosti spolupráce.
Zkušenosti Body Express ukazují, že spojení byznysu a zdravého životního stylu může fungovat i v menších městech a v prostorách od 50 m², například v administrativním centru.
Když se řekne franšízové podnikání, většina si vybaví větší město a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to jde i jinak. Jejich koncept pracuje s věrnými klienty.
„Díky silné databázi zákazníků umíme generovat návštěvnost do obchodů. Marketing zajišťujeme centrálně, franšízant na to není sám," říká retail director Yves Rocher Jérôme Poussin.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšízing představuje jedinečný obchodní model, který nabízí významné výhody franšízorům i franšízantům. Jaké to jsou?
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Aktuální dění kolem McDonald´s a KFC ukazuje, že potenciál pro rozvoj mají menší města se strategickou polohou. Ve Znojmě nedávno otevřeli pobočky hned vedle sebe.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.