Kvalitní a levné

Na první pohled se může zdát, že kvalitní jídlo a nízká cena nejdou moc ruku v ruce. Nemyslí si to však tvůrci franšízové sítě Poe-Poe. „Jsme si vědomi toho, že v Evropě není koncept, který by se zaměřoval stejným směrem jako my a nabízel kvalitní, ale zároveň velmi dostupné jídlo. Právě proto jsme vytvořili koncept, který je zaměřený na obrat a garantujeme našim franšízantům nejlepší nákupní cenu surovin od našich dodavatelů, což dělá z našeho projektu byznys s rychlou návratností investice,“ říká Martin Kovářík, spolumajitel společnosti Industriale food, která za sítí Poe-Poe stojí.
Momentálně mohou milovníci dobrého jídla zajít do tří poboček v Česku, a to v Brně, Uherském Hradišti a Zlíně, kde je restaurace v rukách franšízanta. Jejich počet by se však měl v příštím roce i nadále zvyšovat. V příštích 12 měsících chce totiž firma, i za pomoci franšízových partnerů, otevřít čtyři nové pobočky. A to v Opavě, Olomouci a ani v Brně, kde již jedna restaurace funguje, není rozvoj u konce. Najít by zde měly své místo ještě další dvě provozovny.
Franšízový koncept Poe-Poe tvořila společnost Industriale Food tři roky, a to s cílem využít tento způsob rozvoje k rychlejšímu rozvoji sítě. „Do pěti let chceme s restauracemi Poe-Poe pokrýt velká města v České republice včetně několika poboček v Praze. Kvůli zaměření celého konceptu na obrat, nás zajímají pouze nejlepší lokality ve větších městech. Zaměřujeme se hlavně na pěší zóny s velkou průchodností,“ prozradil Martin Kovářík s tím, že do budoucna přichází v úvahu také expanze na zahraniční trhy. Těmi prvními, na které se chce síť zaměřit, jsou Slovensko a Chorvatsko.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízový fastfood chce svůj koncept cenově dostupného jídla rozšířit i mimo Moravu. Co mohou novým franšízantům nabídnout?
Bistra Poe-Poe se pomalu, ale jistě vracejí na předcovidová čísla. Cílem franšízora je další expanze, zaměřit se chce zejména na oblast Čech.
Jednání s potenciálními franšízanty pokračují, nové pobočky Poe Poe by na sebe neměly nechat dlouho čekat.
ČAF představila držitele cen soutěže Franchisa roku za rok 2019. První příčku a cenu veřejnosti získal koncept CrossCafe. Další obsadily franšízy Poe-Poe a Partners Market.
Vládní opatření donutila franšízu Poe Poe přerušit provoz všech poboček. Dnes se již vše pomalu vrací do normálu.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...