Miliardové tržby
Společnost p.k. Solvent, která je majitelem dlouhodobě největší franšízové sítě, uzavřela rok 2014 s tržbami ve výši 4,99 miliard korun, což představuje meziroční nárůst o 10,7 procenta. Zároveň se zvýšil i zisk společnosti, a to o 10 procent na 196,1 milionu korun. Vyplývá to z výroční zprávy společnosti, kterou má redakce Franchising.cz k dispozici.
Jednou z hlavních investice, kterou TETA Drogerie v roce 2014, který je zatím posledním účetně uzavřeným, byl rebranding poboček. Ten by měl pokračovat i v průběhu letošního roku a projít by jím mělo 774 prodejen, které v roce 2014 fungovaly. Dokončení firma dle dřívějších odhadů plánuje v roce 2017 a slibuje si od něj i další zvyšování tržeb. „Tržby po rebrandingu vzrůstají v závislosti na lokalitě prodejny o 20 – 70%," prozradil již dříve Radomír Klofáč, jednatel firmy Moris design, kterou sí p.k.Solvent na změnu podoby TETA drogerií najal.
Momentálně můžeme na tuzemském trhu najít 786 prodejen, z nichž více než polovinu, 441 poboček, provozují její franšízoví partneři. Za poslední dva roky byla zmodernizována polovina z prodejen. "Počet moderních Teta drogerií chceme do konce roku 2016 navýšit na 500. Celkové investiční náklady odhadujeme na miliardu korun," uvedl před časem jeden z majitelů společnosti p.k.Solvent Radek Graclík.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem