Také rok 2016 bude u sítě Teta Drogerie ve znamení rozšiřování pobočkové sítě a redesignu jejích poboček.
Pátek
15.01.2016
Majitel jedné z nejrozsáhlejších sítí zvyšuje i nadále tržby. TETA drogerie zase počet poboček.
 

Společnost p.k. Solvent, která je majitelem dlouhodobě největší franšízové sítě, uzavřela rok 2014 s tržbami ve výši 4,99 miliard korun, což představuje meziroční nárůst o 10,7 procenta. Zároveň se zvýšil i zisk společnosti, a to o 10 procent na 196,1 milionu korun. Vyplývá to z výroční zprávy společnosti, kterou má redakce Franchising.cz k dispozici.

Jednou z hlavních investice, kterou TETA Drogerie v roce 2014, který je zatím posledním účetně uzavřeným, byl rebranding poboček. Ten by měl pokračovat i v průběhu letošního roku a projít by jím mělo 774 prodejen, které v roce 2014 fungovaly.  Dokončení firma dle dřívějších odhadů plánuje v roce 2017 a slibuje si od něj i další zvyšování tržeb. „Tržby po rebrandingu vzrůstají v závislosti na lokalitě prodejny o 20 – 70%," prozradil již dříve Radomír Klofáč, jednatel firmy Moris design, kterou sí p.k.Solvent na změnu podoby TETA drogerií najal.

Momentálně můžeme na tuzemském trhu najít 786 prodejen, z nichž více než polovinu, 441 poboček, provozují její franšízoví partneři. Za poslední dva roky byla zmodernizována polovina z prodejen. "Počet moderních Teta drogerií chceme do konce roku 2016 navýšit na 500. Celkové investiční náklady odhadujeme na miliardu korun," uvedl před časem jeden z majitelů společnosti p.k.Solvent Radek Graclík.