Byznys pod kapotou

Právě tato původem polská franšízová síť chce se svými pobočkami proniknout na náš trh. Na jejím domácím trhu funguje pod hlavičkou LucArt momentálně 17 poboček, z nichž většina, přesněji řečeno 11, jich je v rukách franšízantů. A právě franšízové partnery se nyní tato síť prodejen specializovaných na prodej motorových olejů, autobaterií, filtrů, stěračů a nabíječek, vydala nyní hledat k nám.
Na základě informací o českém trhu, které má firma k dispozici, usoudila, že poptávka po kvalitních automobilových výrobcích je značná. Důkazem je zájem, který firma LucArt Automotive eviduje ze strany českých zákazníků. Ti neváhají pro toto zboží cestovat do některé z maloobchodních prodejen, které firma provozuje také v Horním a Dolním Slezsku, tedy nedaleko česko-polských hranic. Také proto je novinkou v Katalogu franšíz.
Zájemce o franšízovou licenci se musí připravit na to, že by se měl sám osobně podílet na chodu prodejny. Ideálně by měl mít k dispozici prostor o velikosti minimálně 50 metrů čtverečních a také zkušenosti z oblasti automobilového průmyslu. Co se týče počáteční investice, její konečná výše se odvíjí od situace na trhu a cenových relací. Obecně však musí pokrýt náklady spojené s pronájmem prostor, jejich základním vybavením a také prvotní nákup zboží od franšízora.
PŘEČTI ČLÁNKY

Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Tyrolské tradiční pochoutky Tiroler expandují v Česku. Franšízový model umožňuje stánkový i kamenný prodej a slibuje rychlou návratnost.
Food trucky představují nový evropský trend. Rozmach těchto franšíz probíhá i v Česku. Jak je to s investičními náklady a zahájením vlastního podnikání s mobilním občerstvením?
Německý prodejce kávy chystá rozvoj konceptu kaváren s prodejnou zboží pro domácnost
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem