Byznys pod kapotou
Právě tato původem polská franšízová síť chce se svými pobočkami proniknout na náš trh. Na jejím domácím trhu funguje pod hlavičkou LucArt momentálně 17 poboček, z nichž většina, přesněji řečeno 11, jich je v rukách franšízantů. A právě franšízové partnery se nyní tato síť prodejen specializovaných na prodej motorových olejů, autobaterií, filtrů, stěračů a nabíječek, vydala nyní hledat k nám.
Na základě informací o českém trhu, které má firma k dispozici, usoudila, že poptávka po kvalitních automobilových výrobcích je značná. Důkazem je zájem, který firma LucArt Automotive eviduje ze strany českých zákazníků. Ti neváhají pro toto zboží cestovat do některé z maloobchodních prodejen, které firma provozuje také v Horním a Dolním Slezsku, tedy nedaleko česko-polských hranic. Také proto je novinkou v Katalogu franšíz.
Zájemce o franšízovou licenci se musí připravit na to, že by se měl sám osobně podílet na chodu prodejny. Ideálně by měl mít k dispozici prostor o velikosti minimálně 50 metrů čtverečních a také zkušenosti z oblasti automobilového průmyslu. Co se týče počáteční investice, její konečná výše se odvíjí od situace na trhu a cenových relací. Obecně však musí pokrýt náklady spojené s pronájmem prostor, jejich základním vybavením a také prvotní nákup zboží od franšízora.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem