Strategický partner pro Sklizeno

„My Food Market i Sklizeno mají stejnou misi. Chtějí zpřístupnit zdravé a inovativní potraviny a produkty vlastní kuchyně v celé republice. To vše za dobrou cenu," popisuje plány investor Petr Borkovec.
Pátek
29.04.2016
Na trhu kvalitních potravin získá firma spolu s My Food Market dominantní postavení. Pro rozvoj franšízových prodejen má vzniknout nová společnost.
 

Přední prodejce kvalitních, bio a lokálních potravin Sklizeno získává pro další rozvoj strategického partnera. Tím se stává majitel Brno Investment Group Petr Borkovec, který vlastní potravinářskou síť My Food Market a je spoluzakladatelem Partners Financial Services. Společnost oznámila, že investice v řádu desítek milionů korun povede k posílení pozice společnosti Sklizeno na trhu. Vytvořením společné výrobní a distribuční sítě vznikne největší hráč v segmentu potravin a restaurací zdravého životního stylu.

Přestože Sklizeno a My Food Market podnikají ve stejné oblasti, nemusí se partneři ani franšízanti obávat toho, že by si značky konkurovaly. Každá se totiž zaměřuje na jiného zákazníka, místo i službu. „Sdílíme stejné hodnoty i obchodní vize. Chceme dostat kvalitní potraviny do všech českých měst. Vzhledem k velikosti trhu s potravinami zdravého životního stylu to bude znamenat přínos pro zákazníky i zemědělce, protože spolupráce je vždy prospěšnější, než tříštění sil,“ komentuje přínos investice Petr Borkovec s tím, že se nyní chystá  efektivnější využití spolupráce v oblasti výroby, logistiky, nákupu a servisu celé sítě.

Pro rozvoj kmenových a franšízových prodejen má vzniknout nová společnost Sklizeno Foods, která má všem prodejnám zajišťovat výrobu, nákup, logistiku a velkoobchod. Inovací má projít i franšízový koncept Sklizeno, který má díky společné výrobě produktů vytvořit unikátní koncept na trhu kvalitních potravin. „Celkově máme přes 50 míst, kde bychom koncepty Sklizeno-opravdové jídlo, či Sklizeno-foodie market rádi zprovoznili,“ říká o plánech na rozšíření sítě spolumajitel společnosti Sklizeno David Kukla.

Vedení firmy odhaduje, že by společná franšízová síť Sklizeno a My Food Market měla v roce 2017 dosáhnout 1 miliardy korun obratu. Rozšiřování by mělo probíhat ve vlnách. Do roku 2018 se plánuje nejprve otevření 38 a následně dalších 20 poboček. Do tří let se pak má zprovoznit celkem 80 nových prodejen, přičemž polovina z nich by se měla nacházet v regionech. Počítá se i s rozvojem on-line služeb, jako například s rozvozem delikates nebo online cateringem, které odpovídají současnému trendu nakupování potravin.

Spojením Sklizeno a My Food Market se síť s 25 obchody stane největším hráčem na trhu. Tím, že se budou vzájemně doplňovat v oblasti výroby a logistiky, budou moci nabízet nižší ceny než konkurence. V oblasti kvalitních potravin působí také Náš Grunt, Food Story nebo Moje kredenc. Dalšími aktivními značkami v tomto segmentu trhu jsou s nižším zastoupením Wine Food Market nebo Delmart.

Více o franšíze My Food Market naleznete v Katalogu franšíz. Bližší informace o konceptu Sklizeno Vám přineseme již brzy.