Strategický partner pro Sklizeno
Přední prodejce kvalitních, bio a lokálních potravin Sklizeno získává pro další rozvoj strategického partnera. Tím se stává majitel Brno Investment Group Petr Borkovec, který vlastní potravinářskou síť My Food Market a je spoluzakladatelem Partners Financial Services. Společnost oznámila, že investice v řádu desítek milionů korun povede k posílení pozice společnosti Sklizeno na trhu. Vytvořením společné výrobní a distribuční sítě vznikne největší hráč v segmentu potravin a restaurací zdravého životního stylu.
Přestože Sklizeno a My Food Market podnikají ve stejné oblasti, nemusí se partneři ani franšízanti obávat toho, že by si značky konkurovaly. Každá se totiž zaměřuje na jiného zákazníka, místo i službu. „Sdílíme stejné hodnoty i obchodní vize. Chceme dostat kvalitní potraviny do všech českých měst. Vzhledem k velikosti trhu s potravinami zdravého životního stylu to bude znamenat přínos pro zákazníky i zemědělce, protože spolupráce je vždy prospěšnější, než tříštění sil,“ komentuje přínos investice Petr Borkovec s tím, že se nyní chystá efektivnější využití spolupráce v oblasti výroby, logistiky, nákupu a servisu celé sítě.
Pro rozvoj kmenových a franšízových prodejen má vzniknout nová společnost Sklizeno Foods, která má všem prodejnám zajišťovat výrobu, nákup, logistiku a velkoobchod. Inovací má projít i franšízový koncept Sklizeno, který má díky společné výrobě produktů vytvořit unikátní koncept na trhu kvalitních potravin. „Celkově máme přes 50 míst, kde bychom koncepty Sklizeno-opravdové jídlo, či Sklizeno-foodie market rádi zprovoznili,“ říká o plánech na rozšíření sítě spolumajitel společnosti Sklizeno David Kukla.
Vedení firmy odhaduje, že by společná franšízová síť Sklizeno a My Food Market měla v roce 2017 dosáhnout 1 miliardy korun obratu. Rozšiřování by mělo probíhat ve vlnách. Do roku 2018 se plánuje nejprve otevření 38 a následně dalších 20 poboček. Do tří let se pak má zprovoznit celkem 80 nových prodejen, přičemž polovina z nich by se měla nacházet v regionech. Počítá se i s rozvojem on-line služeb, jako například s rozvozem delikates nebo online cateringem, které odpovídají současnému trendu nakupování potravin.
Spojením Sklizeno a My Food Market se síť s 25 obchody stane největším hráčem na trhu. Tím, že se budou vzájemně doplňovat v oblasti výroby a logistiky, budou moci nabízet nižší ceny než konkurence. V oblasti kvalitních potravin působí také Náš Grunt, Food Story nebo Moje kredenc. Dalšími aktivními značkami v tomto segmentu trhu jsou s nižším zastoupením Wine Food Market nebo Delmart.
Více o franšíze My Food Market naleznete v Katalogu franšíz. Bližší informace o konceptu Sklizeno Vám přineseme již brzy.
PŘEČTI ČLÁNKY
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!