Firma v pohybu
Jednou z nesporných výhod franšízingu je možnost centrálního marketingu, který franšízantům umožňuje oslovovat větší množství potenciálních klientů. Že se podnikání na principech franšízingu vyplácí i v segmentu fitness dokládá firma Contours, které se daří navyšovat množství zákazníků díky centrálnímu marketingu a úspěšné spolupráci s PR agenturou. „Podařilo se nám tak lépe oslovovat cílovou skupinu, kterou jsou ženy 30 plus. Nyní pracujeme na systému péče a na novinkách v klubech, konkrétně nové formy cvičení nebo nutriční program,“ komentuje strategii rozvoje jednatel společnosti Contours Ondřej Velc.
Výhodu konceptu spatřuje Ondřej Velc například v tom, že práce ve fitness je příjemnou a nekonfliktní prací se stabilní základnou zákaznic. Countours rovněž svým zaměřením podle jednatele nepředstavuje konkurenci ke klasickým fitness centům. Všechny tyto faktory tak pozitivně ovlivňují ekonomickou stránku podnikání. Právě tím, že se fitness centra Contours soustředí na specifickou cílovou skupinu žen, přispívá to kvůli menší konkurenci k rychlejší návratnosti. Samotná investice se přitom skládá z licence a nákladů na vybavení, které podnikatele vyjdou dohromady asi na 1 milion korun.
Přestože se fitness centrům Contours podařilo obsadit téměř všechna větší města, hodlá se rozšiřovat i nadále. Zájem má vedení firmy o dosud neobsazené větší lokality, jako Plzeň, Hradec Králové nebo Mladou Boleslav. Pro lepší dostupnost pro potenciální franšízanty hodlá centrála přizpůsobit koncept i pro menší města. „Velkou novinkou je, že jsme po osmi letech fungování na trhu otevřeli možnost vlastnit franšízu Contours také v Praze,“ říká Ondřej Velc. V Praze má nyní firma 4 pobočky řízené centrálou a podle vyjádření vedení se jako franšízy plánují v Praze maximálně 3 další.
Kromě tuzemského trhu se chce centrála pustit i do zahraniční expanze a rozvinout své aktivity na Slovensku. Fitness centra Contours dosud působili pouze v České republice, kde je momentálně v provozu 27 center na principech franšízingu a 4 vlastní.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšíza s věrnou klientelou
/13.10.2025
Značka DepilConcept staví na opakované návštěvnosti a šetrné depilaci bez bolesti. Salony má už v Praze, Brně i Zlíně a dále roste.
Franšízová síť Original Barber Shop má už přes 60 provozoven a dál expanduje. Franšízantům nabízí tři možnosti spolupráce.
Když se řekne franšízové podnikání, většina si vybaví větší město a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to jde i jinak. Jejich koncept pracuje s věrnými klienty.
„Díky silné databázi zákazníků umíme generovat návštěvnost do obchodů. Marketing zajišťujeme centrálně, franšízant na to není sám," říká retail director Yves Rocher Jérôme Poussin.
Franšízová síť fitness center Contours úspěšně pokračuje v expanzi na českém trhu. Nabízí ověřený model s návratností do dvou let a podporou provozu.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Česká republika každoročně rozděluje miliardy korun z evropských a národních programů. Jakou podporu lze získat pro franšízové podnikání?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.