Podnikání s autovýrobky
Vzhledem k rostoucímu motoristickému průmyslu roste i poptávka po kvalitních automobilových výrobcích. Toho chce využít společnost LucArt Automotive, která je v domovském Polsku největším řetězcem specializovaných maloobchodních prodejen. Se svým sortimentem, který zahrnuje motorové oleje, autobaterie nebo nabíječky, nyní usiluje proniknout i do Česka. „Momentálně probíhají jednání s několika společnostmi. Dokud jednání nebudou uzavřena, nebudeme zveřejňovat podrobnější informace,“ komentuje současný stav jednatel společnosti Łukasz Kłosowski.
Pro expanzi na český trh se LucArt Automotive rozhodl na základě údajů o prodeji a průzkumu trhu, který potvrdil stabilní poptávku po automobilových výrobcích. Zájem povzbudily také rostoucí počty maloobchodních a velkoobchodních zákazníků z České republiky ve Slezsku, kteří si polské prodejny LucArt vybrali jako svá hlavní dodavatelská centra. V současnosti provozuje LucArt 17 obchodů, z čehož je 11 franšízových. „Poslední období bylo převážně o řešení právních náležitostí. Celý proces dopadl úspěšně a společnost může začít v Česku podnikat. Momentálně také probíhají přípravné práce na zahájení provozu českého skladu,“ říká Łukasz Kłosowski.
Franšízanti získávají od centrály podporu při hledání vhodného místa nové provozovny a k dispozici je jim rovněž přístup k interním systémům firmy. Každý nový obchod bude také umístěn na největších e-portálech. Ideální kandidát by měl mít schopnost řídit vlastní podnikání a být připraven převzít za obchod plnou odpovědnost. Měl by disponovat vlastním, případně pronajatým obchodním prostorem o rozloze alespoň 50 m² a výhodou, nikoli však nutnou podmínkou, je i předchozí zkušenost z automobilového průmyslu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Regulace zákona nahrává franšízám
/03.11.2025
„Od ledna 2026 budou vybrané produkty dostupné jen ve specializovaných prodejnách. To nám přináší výraznou konkurenční výhodu,“ říká master-franšízant Cbweed Riccardo Ghibellini.
V nejbližších třech letech franšízová síť chystá rebranding na 1000 čerpacích stanicích v 7 zemích, včetně Česka.
Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Česká republika každoročně rozděluje miliardy korun z evropských a národních programů. Jakou podporu lze získat pro franšízové podnikání?
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem