Podnikání s autovýrobky

Vzhledem k rostoucímu motoristickému průmyslu roste i poptávka po kvalitních automobilových výrobcích. Toho chce využít společnost LucArt Automotive, která je v domovském Polsku největším řetězcem specializovaných maloobchodních prodejen. Se svým sortimentem, který zahrnuje motorové oleje, autobaterie nebo nabíječky, nyní usiluje proniknout i do Česka. „Momentálně probíhají jednání s několika společnostmi. Dokud jednání nebudou uzavřena, nebudeme zveřejňovat podrobnější informace,“ komentuje současný stav jednatel společnosti Łukasz Kłosowski.
Pro expanzi na český trh se LucArt Automotive rozhodl na základě údajů o prodeji a průzkumu trhu, který potvrdil stabilní poptávku po automobilových výrobcích. Zájem povzbudily také rostoucí počty maloobchodních a velkoobchodních zákazníků z České republiky ve Slezsku, kteří si polské prodejny LucArt vybrali jako svá hlavní dodavatelská centra. V současnosti provozuje LucArt 17 obchodů, z čehož je 11 franšízových. „Poslední období bylo převážně o řešení právních náležitostí. Celý proces dopadl úspěšně a společnost může začít v Česku podnikat. Momentálně také probíhají přípravné práce na zahájení provozu českého skladu,“ říká Łukasz Kłosowski.
Franšízanti získávají od centrály podporu při hledání vhodného místa nové provozovny a k dispozici je jim rovněž přístup k interním systémům firmy. Každý nový obchod bude také umístěn na největších e-portálech. Ideální kandidát by měl mít schopnost řídit vlastní podnikání a být připraven převzít za obchod plnou odpovědnost. Měl by disponovat vlastním, případně pronajatým obchodním prostorem o rozloze alespoň 50 m² a výhodou, nikoli však nutnou podmínkou, je i předchozí zkušenost z automobilového průmyslu.
PŘEČTI ČLÁNKY

Více než polovina domácností má kočku nebo psa. Obě zvířáta žijí až dvacet let. To je příležitost vychovat si věrné zákazníky jako franšízant s krmivy Husse.
Poptávka po konopných produktech roste, stejně tak i zákonné regulace. Jak je na novelu připravena franšízová síť Cbweed?
Záběry z dronu mohou přinášet přesná data, úspory nákladů i emoce. Franšíza COPTRZ umí zákazníkům taková zadání splnit.
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Nejčtenější

Franšízing představuje jedinečný obchodní model, který nabízí významné výhody franšízorům i franšízantům. Jaké to jsou?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Franšíza Bageterie Boulevard vyrostla spolu s Crocodille na rekordních 1,6 miliardy obratu. Po covidových letech je zpět na předních pozicích mezi fastfoodovými řetězci.
Síť pánských salónů Royal Barber & Shop hledá nové franšízanty. Pobočku je možné rozjet od 1 milionu korun, převzít zavedenou, nebo do ní vstoupit jako investor.
Opustila kancelář, aby se naplno věnovala vzdělávání. Dnes Veronika Bubeníková vede úspěšnou pobočku Školy Populo v Olomouci a pomáhá dětem i dospělým k lepším výsledkům.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem