Podnikání s autovýrobky

Vzhledem k rostoucímu motoristickému průmyslu roste i poptávka po kvalitních automobilových výrobcích. Toho chce využít společnost LucArt Automotive, která je v domovském Polsku největším řetězcem specializovaných maloobchodních prodejen. Se svým sortimentem, který zahrnuje motorové oleje, autobaterie nebo nabíječky, nyní usiluje proniknout i do Česka. „Momentálně probíhají jednání s několika společnostmi. Dokud jednání nebudou uzavřena, nebudeme zveřejňovat podrobnější informace,“ komentuje současný stav jednatel společnosti Łukasz Kłosowski.
Pro expanzi na český trh se LucArt Automotive rozhodl na základě údajů o prodeji a průzkumu trhu, který potvrdil stabilní poptávku po automobilových výrobcích. Zájem povzbudily také rostoucí počty maloobchodních a velkoobchodních zákazníků z České republiky ve Slezsku, kteří si polské prodejny LucArt vybrali jako svá hlavní dodavatelská centra. V současnosti provozuje LucArt 17 obchodů, z čehož je 11 franšízových. „Poslední období bylo převážně o řešení právních náležitostí. Celý proces dopadl úspěšně a společnost může začít v Česku podnikat. Momentálně také probíhají přípravné práce na zahájení provozu českého skladu,“ říká Łukasz Kłosowski.
Franšízanti získávají od centrály podporu při hledání vhodného místa nové provozovny a k dispozici je jim rovněž přístup k interním systémům firmy. Každý nový obchod bude také umístěn na největších e-portálech. Ideální kandidát by měl mít schopnost řídit vlastní podnikání a být připraven převzít za obchod plnou odpovědnost. Měl by disponovat vlastním, případně pronajatým obchodním prostorem o rozloze alespoň 50 m² a výhodou, nikoli však nutnou podmínkou, je i předchozí zkušenost z automobilového průmyslu.
PŘEČTI ČLÁNKY

Zájem ze strany klienta přiměl společnost Uhlí Morava k vytvoření franšízového konceptu. Jaké má firma další plány v rozhovoru prozradil ředitel společnosti Lukáš Kubín.
Po několikaleté expanzi je český trh pro naše prodejny již naplněn, zajímavým lokalitám se ale nebráníme, říká zakladatel tuzemské franšízové sítě Oxalis čaj&káva Petr Zelík.
Franšízové sítě obchodů s pánskou módou Repablo působí v Polsku, Česku a na Slovensku. Do vínku dostávají pobočky od franšízora například podporu prodeje skrze e-shop.
Na bezkonkurenční podmínky při nákupu uhlí láká nové franšízanty Uhlí Morava. Licenci nabízí zkušeným obchodníkům i investorům.
Švédská značka Husse je evropským lídrem v prodeji krmiva pro domácí zvířata. I letos se probojovala mezi nejlepší franšízy světa.
Nejčtenější

Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Majitelku textilní společnosti unuodesign Petru Plemlovou přivedla k podnikání potřeba postarat se o rodinu. Dnes je jednou z vítězek v rámci Ocenění Českých Podnikatelek.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Brno a České Budějovice patří mezi nejbližší cíle pro expanzi franšízové sítě CrossCafe, prozradil Martin Lomický, spolumajitel společnosti CrossCafe Original.
Nabídka franšízových licencí je u nás poměrně velká. Jak však poznat tu, která vám přinese zisk? Poradíme vám.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem