Rostoucí značka
Kvalitní produkt a servis si své zákazníky brzy najde. Svědčí o tom fastfoodové restaurace Mr.Kebab, kterým meziročně vzrostl počet zákazníků o 8 až 10 %. Vedení se však potýká s nedostatkem volných míst, který brání šíření značky na trhu. „V obchodních centrech se často musí něco zrušit, abychom se tam mohli prosadit. U nově budovaných obchodních center zase musíme čekat, dokud se stavba nedokončí. Smlouvy se navíc podepisují dlouho dopředu,“ popisuje obtíže s šířením konceptu majitel sítě Ľubor Lelovits.
Franšízanti Mr.Kebab musí být podle Ľubora Lelovitse především takoví podnikatelé, kteří se dobrovolně rozhodnou pro podnikání pod touto značkou a mají minimálně 30 až 40 % vlastního kapitálu, který tvoří dva miliony korun v závislosti na velikosti prostor. V případě potřeby doplnění vstupního kapitálu je franšízantům otevřena i možnost partnerského úvěru. Samotnou restauraci Mr.Kebab je možné provozovat ve třech variantách: v klasickém obchodním centru, jako samostatnou obchodní jednotku na frekventované ulici nebo jako exteriérový stánek.
Centrála připravuje také nové produkty, které budou moci franšízanti nabízet svým zákazníkům. Celkově má zájem rozšířit řadu pokrmů více o čerstvé zeleninové a ovocné saláty. „Některé už jsou připravené do prodeje, další jsou momentálně v přípravné fázi,“ komentuje produktové novinky Ľubor Lelovits.
O rozvoj značky v České republice se budou starat noví partneři Petr Kutík a Ondřej Šlechta, kteří připravují otevření dvou fastfoodů v Praze. Plánované otevření se bude konat na jaře 2017. Tito partneři mají následně po udělení master-franšízové licence rozšiřovat síť Mr.Kebab po celé České republice.
PŘEČTI ČLÁNKY
Mr. Kebab plánuje vstup do Česka
/20.10.2025
Slovenská síť Mr. Kebab hledá master-franšízanta pro český trh. Detaily spolupráce a plány expanze přibližuje zakladatel značky Ľubor Lelovits.
Popularita kebabu je v posledních letech ve střední Evropě velká. Grilovaná kuřata zde zase mají tradici. Právě na to sází franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
„V současné nepředvídatelné době bych jako začínající podnikatel dal přednost franšíze před nezávislostí," říká Lubor Lelovits, franšízor Mr. Kebab.
Fastfoodové franšízy jsou v kurzu. Pro mnohé představují šanci na rozjetí byznysu v gastrooboru. Jednou ze značek, které chtějí uspět i u nás, je Mr. Kebab.
„V Česku stále hledáme master-franšízanta, hlásit se však mohou i zájemci o provozování jedné pobočky Mr. Kebab," říká majitel a zakladatel této sítě Ľubor Lelovits.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...