UGO stále roste a čistí

Touha po zdravém životním stylu a výživě je hlavní hnací silou tuzemské sítě fresh barů a salaterií UGO, jejichž obliba po celé zemi rychle roste. V roce 2016 otevřela společnost Ugova čerstvá šťáva celkem 12 nových poboček. Některé z nich jsou výjimečné svou velikostí. "Určitě stojí za zmínku pobočka v OC Karolina Ostrava, která má rozlohu neskutečných 350 m2. Dále například naše high street pobočka UGOVA Salaterie přímo na Náměstí Svobody v Brně, která má 3 patra a uvnitř skluzavku. V tržbách oproti roku 2015 jsme vyrostli o 31%," říká Radim Tauchen, manažer franšíz UGO.
Tento rok chce tuzemská síť v expanzi i nadále pokračovat, a otevřít dalších 15 provozoven různých velikostí a formátů. "Velmi důležitý bude pro nás rok 2017 z hlediska franšízingu. Začneme prodávat licence pro náš největší formát UGOVA Salaterie, a to jak u nových poboček, tak i u stávajících," vysvětluje Radim Tauchen. Celkový počet poboček konceptu UGO ve všech formátech je v tuto chvíli 73. Z toho 37 je jich provozováno formou franšízy, zbylých 36 poboček patří mateřské společnosti UGO Trade s.r.o.
Bez přetvářky a lží, prostě na rovinu
Právě největší formát prodejen - UGO Salaterie - vlastní zatím pouze mateřská společnost, letos by měly některé z nich přejít již do rukou franšízantů. Zájem o franšízy UGO je podle Tauchena mezi podnikately stále veliký. Výběr budoucích partnerů je vždy velmi sofistikovaným procesem, a vítězí v něm podle manažera většinou ti, kteří podnik nepovažují za pouhou investici s vysokou návratností. "Ve společnosti UGO - ať již interně nebo navenek - si na nic nehrajeme, říkáme věci tak jak jsou, bez přetvářky a lží. Přesně tato filozofie se prolíná i do našich produktů a všeho, co děláme," tvrdí Tauchen.
K tomu se chce UGO nadále věnovat rozvoji nových produktů ve své nabídce. Velký úspěch loni sklidila akce, kdy si zájemci mohli ve freshbarech a salateriích předplatit balíček služeb pro očistu celého organismu. Letos na jaře proběhne další vlna "čisticí" akce. V čem spočívá? Během tří dnů její účastníci smějí konzumovat pouze ovocné a zeleninové šťávy. Žádné jídlo. Cílem je podpora regenerace a urychlení odbourávání škodlivin.
PŘEČTI ČLÁNKY

Franšízová síť nabízí zdravější alternativu v oblasti fast foodu už bezmála dvacet let. Na inovacích se aktivně podílí i franšízanti.
S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
„Po době covidového „temna“ se opět rozhlížíme po příležitostech pro franšízovou spolupráci," říká Lukáš Prauss, ředitel rozvoje UGO Trade.
Franšízový koncept UGO Freshbarů a UGO Salaterií je připraven dál růst. Důležitou roli v něm sehrají kvalitní franšízanti.
Franšízová značka UGO otevřela svou největší Salaterii. Zákazníci pobočku nové generace najdou v samém centru Prahy.
Nejčtenější

Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Radka Vajo vede úspěšnou pražskou pobočku Century21 ve Zlatnické ulici v Praze. Jak se jí povedlo rozjet vlastní franšízu?
Světová franšízová síť do roku 2025 vstupuje s technologickými novinkami a pokračuje v růstu sítě.
V samotném franchisingu je několik základních pojmů, které by měl znát každý, kdo se o tento způsob podnikání alespoň trochu zajímá.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...