Byznys s krásnýma rukama
Co nejlepší služby a rychlost dodání firemního zboží do nehtových salonů, to jsou hlavní cíle, které mají značku ENII-NAILS odlišit na trhu s krásou od rostoucí konkurence. Společnost z Uherského Hradiště, která se zabývá nehtovou kosmetikou a designem, letos zaznamenala nárůst objemu prodeje vlastních produktů, a otevřela již druhou prodejnu na Slovensku. "Letos v průběhu září se otevřou další dvě pobočky: v Olomouci a Bratislavě. V těchto dnech se montuje nábytek a vybavení," říká jednatel ENII-NAILS Alojz Horný.
Podle Horného není nyní v ENII-NAILS čas na velkou expanzi, vedení firmy se věnuje zavádění novinek a tvorbě nového nabídkového katalogu. V oboru jako takovém se situace podle Horného v posledních měsících nezměnila, konkurenční firmy ale nyní častěji sahají k využití obchodních zástupců, kteří dodávají zboží do jednotlivých spolupracujících salonů. ENII-NAILS má v nabídce aktuálně na 3000 vlastních produktů, které distribuuje po Evropě, a dodává do vlastních nehtových salonů.
Malé nebo velké studio
Svým franšízantům nabízí ENII-NAILS podporu firmy v podobě manažera, centrála ručí také za kvalitu dodaného zboží. Zájemci o licenci na centrum nehtové krásy mají k dispozici variantu malého studia o minimální ploše 20 čtverečních metrů s jedním pracovním stolem pro poskytování služeb nehtového designu, a prodej produktů ENII-NAILS spolu s kurzy pro zákazníky. Druhou možností je velké studio s minimálním počtem dvou pracovních stolů. V rozšířené podobě má požadovaná plocha studia alespoň 30 metrů čtverečních.
Oproti jiným franšízám ENII-NAILS nepožaduje poplatek za získání licence. Podepsáním smlouvy by měl naopak více získat případný nový franšízant, kterého firma vybaví zdarma marketingovými materiály, a zajistí kompletní branding provozovny. Prvotní investice, která zahrnuje studio na klíč včetně prvotního naskladnění zboží, začíná již od 145 tisíc korun. Průměrná návratnost se pohybuje kolem jednoho roku. Franšízanti získávají exkluzivitu v dané lokalitě, a 35% slevu na nákup značkových produktů.
PŘEČTI ČLÁNKY
Podnikání s vůní Bretaně
/30.09.2024
Franšízová síť Yves Rocher patří k nejstarším konceptům na našem trhu. Jak franšízor pracuje na udržení pozice na trhu a co nabízí franšízantům?
Přírodní kosmetika s příběhem, kterou milují nejen Italové. Kdo se ujme startu franšízové sítě L´ Erbolario v Česku?
Menší obce se potýkají s nedostatkem specializovaných obchodů. Důvtipným řešením je nápad franšízy Drogeo - nabízet samoobslužné prodejny drogerie.
„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.
Na trhu působí značka Drogeo více jak 7 let. Nyní chce svými pobočkami pokrýt celou republiku. Pomoci by jí v tom měli franšízanti.
Nejčtenější
Jak vydělat peníze na YouTube?
/16.07.2021
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stále více firem se rozvíjí na základě modelu franchisingové spolupráce. Zjistěte, zda již nastal čas, abyste „franšízovali“ vlastní podnikání.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Udržet konzistentní vizuální styl u desítek poboček není snadné. Digitální nástroje pomáhají franšízám s tvorbou a správou marketingových materiálů.
Karel Kotrba se rozhodl své manažerské zkušenosti přetavit do práce s podnikateli. Dnes vede regionální boardy franšízové sítě TAB Board. Co ho v této roli nejvíc naplňuje?