Byznys s krásnýma rukama

Co nejlepší služby a rychlost dodání firemního zboží do nehtových salonů, to jsou hlavní cíle, které mají značku ENII-NAILS odlišit na trhu s krásou od rostoucí konkurence. Společnost z Uherského Hradiště, která se zabývá nehtovou kosmetikou a designem, letos zaznamenala nárůst objemu prodeje vlastních produktů, a otevřela již druhou prodejnu na Slovensku. "Letos v průběhu září se otevřou další dvě pobočky: v Olomouci a Bratislavě. V těchto dnech se montuje nábytek a vybavení," říká jednatel ENII-NAILS Alojz Horný.
Podle Horného není nyní v ENII-NAILS čas na velkou expanzi, vedení firmy se věnuje zavádění novinek a tvorbě nového nabídkového katalogu. V oboru jako takovém se situace podle Horného v posledních měsících nezměnila, konkurenční firmy ale nyní častěji sahají k využití obchodních zástupců, kteří dodávají zboží do jednotlivých spolupracujících salonů. ENII-NAILS má v nabídce aktuálně na 3000 vlastních produktů, které distribuuje po Evropě, a dodává do vlastních nehtových salonů.
Malé nebo velké studio
Svým franšízantům nabízí ENII-NAILS podporu firmy v podobě manažera, centrála ručí také za kvalitu dodaného zboží. Zájemci o licenci na centrum nehtové krásy mají k dispozici variantu malého studia o minimální ploše 20 čtverečních metrů s jedním pracovním stolem pro poskytování služeb nehtového designu, a prodej produktů ENII-NAILS spolu s kurzy pro zákazníky. Druhou možností je velké studio s minimálním počtem dvou pracovních stolů. V rozšířené podobě má požadovaná plocha studia alespoň 30 metrů čtverečních.
Oproti jiným franšízám ENII-NAILS nepožaduje poplatek za získání licence. Podepsáním smlouvy by měl naopak více získat případný nový franšízant, kterého firma vybaví zdarma marketingovými materiály, a zajistí kompletní branding provozovny. Prvotní investice, která zahrnuje studio na klíč včetně prvotního naskladnění zboží, začíná již od 145 tisíc korun. Průměrná návratnost se pohybuje kolem jednoho roku. Franšízanti získávají exkluzivitu v dané lokalitě, a 35% slevu na nákup značkových produktů.
PŘEČTI ČLÁNKY

Přírodní kosmetika s příběhem, kterou milují nejen Italové. Kdo se ujme startu franšízové sítě L´ Erbolario v Česku?
Menší obce se potýkají s nedostatkem specializovaných obchodů. Důvtipným řešením je nápad franšízy Drogeo - nabízet samoobslužné prodejny drogerie.
„Během letošního roku bychom měli otevřít desítky nových prodejen," říká Aleš Urbánek, CEO sítě prodejen drogerie Drogeo.
Na trhu působí značka Drogeo více jak 7 let. Nyní chce svými pobočkami pokrýt celou republiku. Pomoci by jí v tom měli franšízanti.
„Rostli jsme i v době pandemie, ani nám se ale nevyhnulo uzavírání prodejen," říká Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Nejčtenější

Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšíza s pracovními oděvy je na trhu už více jak 5 let. Petra Tománková, manažerka pro rozvoj, přibližuje, pro jaké podnikatele je koncept vhodný.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.